Contaqt | Klantbox+ & Nazorgscan

Weet wat er speelt zónder dat het je tijd kost

Met de Nazorgscan weet je wat er speelt bij je klant
en signaleer je vroegtijdig adviesbehoefte

bekijk video (60 seconden)
 

Nazorgscan voor financieel adviseurs

Met de Nazorgscan verstuur je elk jaar een online vragenformulier naar al je klanten met vragen over zijn hypotheek, inkomen, gezin, pensioen enzovoort.

"Omdat ik zelf geen tijd heb om mijn klant pro-actief te informeren, is het prettig dat er een systeem is dat deze tijdrovende klus mij uit handen neemt. Het levert mij zelfs klanten op!"

Pic Heleen van den Bos Hypotheken
image

Tevreden klanten

Er verandert veel in het leven van je klant. Hij gaat wellicht trouwen, krijgt kinderen of verandert van werkgever. Als adviseur weet jij als geen ander dat deze veranderingen ingrijpende financiële gevolgen kunnen hebben.

Door de Nazorgscan in te zetten signaleer je vroegtijdig een (latente) adviesbehoefte en kun je in actie komen. Deze pro-actieve houding levert je niet alleen extra omzet op, maar bovenal tevreden klanten!

zo werkt het
image

Ideaal voor service abonnementen

Wist je dat de Nazorgscan perfect is voor service abonnementen? Door jaarlijks een vragenlijst te versturen kun je eenvoudig signaleren of je klant behoefte heeft aan advies. Hiermee neem je een pro actieve houding aan.

Tip! Door de Nazorgscan te combineren met onze marketingtool, ontvangt je klant elke maand een nieuwsbrief boordevol interessante (en belangrijke) nieuwsartikelen. Hiermee creëer je pas écht toegevoegde waarde.

bekijk video (60 seconden)
voorbeeld nazorgscan    
image

Inventarisatie versturen met Klantbox+

De tool Klantbox+ biedt meer dan alleen een Nazorgscan. Je kunt deze software bijvoorbeeld ook inzetten voordat je met de klant om tafel gaat, als online inventarisatietool.

Omdat je de vragenlijst zelf kunt aanpassen / maken, kun je elk willekeurig inventarisatieformulier maken. Van hypotheekinventarisatie tot het vaststellen van een beleggingsprofiel.

bekijk video (60 seconden)
Voorbeeld inventarisatie  
image

Review formulier versturen met Klantbox+

Nadat je een dienst of product hebt afgesloten kun je je klant om een review vragen. Hiermee zet je de tool in als klanttevredenheids onderzoek.

Omdat je zelf de vragenlijsten kunt samenstellen, kun je verschillende soorten reviews maken. Van hypotheek- tot pensioenadvies, je maakt het in een handomdraai.

bekijk video (38 seconden)
voorbeeld reviewformulier

Een praktijk
voorbeeld

“Weet wat er speelt”

Stel, je hebt een advieskantoor en in de loop der jaren een klantenkring opgebouwd van 900 relaties. Die klanten heb je in het verleden van financieel advies voorzien. Maar wat is dat advies momenteel nog waard?

Misschien zijn er wel kinderen bijgekomen. Dit verandert het destijds gegeven advies ingrijpend. De situatie bij overlijden ziet er immers volledig anders uit. Er moet wellicht rekening gehouden worden met studiekosten van dit kind. Kortom; het is verstandig nog eens met deze relaties om tafel te gaan.

Niet alleen de geboorte van kinderen is -voor jou als adviseur- belangrijk om te weten. Ook gebeurtenissen zoals samenwonen, trouwen, scheiden, verhuizing, verandering van werkgever enzovoort zorgen ervoor dat het financieel plan behoorlijk in de war geschopt wordt.

Met de Nazorgscan vraag je al je klanten jaarlijks een online vragenformulier in te vullen waar al deze belangrijke zaken aan de orde komen. Indien nodig kun je in actie komen en je klant voor een gesprek uitnodigen. Weet wat er speelt bij je klant!

image

Volledig geautomatiseerd

Wij begrijpen dat jij je het liefst bezig houdt waar je goed in bent: adviseren. Ons systeem doet daarom het zware werk voor je. Het houdt in de gaten of je klant de vragenlijst al heeft ingevuld en stuurt indien nodig reminders.


Ook hoef je pas in actie te komen als er ook daadwerkelijk iets aangepast moet worden. Zo word je niet onnodig belast.

bekijk video (60 seconden)
contaqt statistieken

Alles vastgelegd

Uiteraard wordt elke stap vastgelegd in een online klantdossier. Hierin staat bijvoorbeeld welke vragenlijst wanneer is verzonden, of er reminders zijn verzonden, welke antwoorden je klant heeft gegeven enzovoort.


Hiermee kun je altijd achteraf reconstrueren hoeveel moeite je hebt gedaan om een goede nazorg te leveren.

Tarief: € 25

Per maand (ex btw)

Mail ons voor een demo
  • Kant-en-klare Nazorgscan
  • Zelf onbeperkt vragenlijsten maken
  • Zelf onbeperkt inventarisatieformulieren maken
  • Zelf onbeperkt reviewformulieren maken
  • 24/7 online inzage klantdossier

Ruim 300 bedrijven gebruiken onze software dagelijks

Pic

"Eenvoudig in gebruik!"

Omdat ik zelf geen tijd heb om mijn klant pro-actief te informeren, is het prettig dat er een systeem is dat deze tijdrovende klus mij uit handen neemt. Het levert zelfs klanten op!

Heleen van den Bos Heleen van den Bos Hypotheken
Pic

"Kant-en-klaar!"

De nieuwsbrief kan ik met één druk op de knop versturen en wordt altijd goed gelezen door mijn klanten. Ook de koppeling met Facebook en Twitter is erg handig. De nieuwsartikelen zijn goed te begrijpen.

Ricardo Piga Unico Finance
Pic

"Bespaart veel tijd!"

Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden.

Wouter Geerlig Geerlig Financieel Advies

Maak kennis met onze samenwerkingspartners

Future of Finance
LEF
ING Excellent
Obvion
Nationale Hypotheekbond
NH1816
Legal & General
Solverium
Treso
Yoron
Fixed Financials
Lifetime

Trek? ontvang elke week een gratis Snaq!

Wil je onze Snaq nieuwsbrief met marketingtips ook ontvangen? meld je dan nu aan.

gratis contaqt snaq