De Klanten LOCK Strategie ©

>> Blije klanten 👍🏻 Blije AFM 👍🏻👍🏻 Meer omzet 👍🏻👍🏻👍🏻

We hebben een unieke strategie ontwikkelt die er voor zorgt dat je binding houdt met al je bestaande klanten waardoor je omzet toeneemt. Wil je weten hoe deze methode werkt?  Laat hieronder je mailadres achter en wij sturen alle informatie naar je mailbox. Dan kun je het op je gemak bekijken.

Handtekening gezet? En dan? Wat doe jij na een aktepassering? Of het afsluiten van een verzekeringspakket?

Verdwijnt deze klant in de digitale klantenvergaarbak? Bij al je andere klanten? Vermoedelijk wel. Althans zo gaat het bij de meeste van je collegae advieskantoren.

Benieuwd naar onze oplossing? Download alle informatie

Nadeel: klant verdwijnt via de achterdeur

Herken je dat? Hoor je via-via dat een klant een andere woning heeft gekocht en zijn hypotheek bij de Rabobank heeft geregeld. Da's balen! Je had hem toch zo goed geholpen destijds? Waarom komt hij dan niet bij jou terug?

Een tevreden klant is niet meteen een loyale klant

Klanttevredenheid laat zien hoe tevreden de klant op een bepaald moment is over de samenwerking met je organisatie. Het is een momentopname. Als jouw klant tevreden is, wil dat zeggen dat zijn wensen voldoende tegemoet zijn gekomen.

Tevreden klanten zijn echter niet automatisch loyale klanten. Als ze in de toekomst weer een hypotheek of verzekeringsproduct nodig hebben is het dus niet vanzelfsprekend dat ze weer bij jou terecht komen.

60% van je klanten kijkt bij je concurrent

Veel adviseurs denken dat tevreden klanten automatisch ook trouwe klanten zijn. Dit is één van de grootste fabels die er is.

Onderzoek wijst uit dat 60% van de klanten die tevreden zijn over jouw geleverde diensten, ook regelmatig naar de concurrent gaan.

Een tevreden klant zegt niets meer of minder dan dat je de gemaakte afspraken bent nagekomen en dat je aan de verwachtingen hebt voldaan. Maar staat dit gelijk aan trouw, verbondenheid of loyaliteit?

Dat antwoord is: nee.

Wees zuinig op je klanten en geef ze aandacht

Gewoon ‘tevreden’ klanten zijn dus niet perse trouwe klanten. Als je meer verbondenheid wilt creëren met je klanten draait het maar om één ding: aandacht.

Tijd voor een actieplan dus!

De Klanten LOCK Strategie ©

Onze klanten LOCK Strategie zorgt voor een betere klantenbinding. Als je dit consequent toepast dan vergroot je de kans (enorm) dat jouw klanten als eerste aan jou denken zodra ze een nieuwe financiele dienst of product nodig hebben.

Benieuwd hoe dit werkt? Download alle informatie

Klanten blij 👍🏻

Als je de Klanten LOCK Strategie gaat inzetten dan zul je merken dat je klanten dit enorm waarderen. Ze krijgen namelijk aandacht van je. Dit zorgt voor blije klanten.

AFM ook blij 👍🏻👍🏻

De Klanten LOCK Strategie is ook goed voor het verbeteren van de nazorg. Je houdt je klanten immers op de hoogte van belangrijk nieuws én je informeert jaarlijks actief of er nog hulp gewenst is. Daar wordt de AFM wel vrolijk van!

Meer omzet 👍🏻👍🏻👍🏻

Het logische gevolg van het inzetten van de Klanten LOCK Strategie is dat je meer omzet zult genereren. Alle extra contact momenten met je bestaande klanten leveren extra adviesvragen op. Meer omzet dus!

Aan de slag!

Het implementeren van de Klanten LOCK Strategie is heel eenvoudig. We hebben hier een kant-en-klaar systeem voor. Wil je het zelf eens ervaren? Maak dan nu een demo aan en probeer onze software gratis uit.

Bespaart veel tijd

"Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."

Wouter Geerlig
Geerlig Financieel Advies