3 tips voor inspirerende marketingboeken
Marketing, een goede tool als het gaat om interesse te wekken van potentiële klanten en je naamsbekendheid te vergroten. Iets wat belangrijk is als je als bedrijf wilt blijven groeien. Een goed marketingboek kan je van de juiste tips en inspiratie voorzien om marketing succesvol in te zetten. Deze drie boeken kunnen voor jou het verschil maken!

Eén fan per dag - Jos Burgers
‘Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wil, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.’ Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft Jos Burgers hoe je elke dag weer verschil kunt maken in het contact met klanten. Hij doet dat niet door bedrijfsvoering aan te passen, maar met een simpel en klein gebaar. Een ware inspiratie die in 2017 en 2018 tot het bestverkochte managementboek is uitgeroepen.
https://managementboek.nl/boek/9789089653291/een-fan-per-dag-jos-burgers

LinkedIn Power - Marjolein Bongers
‘LinkedIn is hot. Niet zo gek eigenlijk want LinkedIn is hét zakelijk online platform waar je snel en gemakkelijk in contact kunt komen met jouw doelgroep. In tegenstelling tot de andere social media kun je met een post op LinkedIn nog veel mensen bereiken zonder een euro uit te geven!’ Klinkt als de perfecte marketingtool, toch? Misschien ben je al actief op LinkedIn, maar dit boek geeft je tips om nog succesvoller te worden.
https://managementboek.nl/boek/9789492790279/linkedin-power-marjolein-bongers

Als de koning je klant zou zijn - Sydney Brouwer
‘De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt? Deze uitdaging zorgt ervoor dat elke organisatie met een andere blik naar haar eigen dienstverlening, klantbeleving en klantgerichtheid gaat kijken.’ In dit boek neemt Lizzy, directeur van KaasGaaf, je mee door de zoektocht tot een vorstelijke klantbeleving. Want niet alleen de koning, maar alle klanten verdienen een klantbeleving waar ze woest enthousiast van worden. Met praktische tips kun je direct de vertaalslag maken naar je eigen organisatie.
https://managementboek.nl/boek/9789083159928/als-de-koning-je-klant-zou-zijn-sydney-brouwer