3 tips voor inspirerende marketingboeken

Een goed marketingboek kan je van de juiste tips en inspiratie voorzien om marketing succesvol in te zetten. Deze drie boeken kunnen voor jou het verschil maken!

3 tips voor inspirerende marketingboeken

Marketing, een goede tool als het gaat om interesse te wekken van potentiële klanten en je naamsbekendheid te vergroten. Iets wat belangrijk is als je als bedrijf wilt blijven groeien. Een goed marketingboek kan je van de juiste tips en inspiratie voorzien om marketing succesvol in te zetten. Deze drie boeken kunnen voor jou het verschil maken!

Eén fan per dag - Jos Burgers

‘Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wil, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.’ Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft Jos Burgers hoe je elke dag weer verschil kunt maken in het contact met klanten. Hij doet dat niet door bedrijfsvoering aan te passen, maar met een simpel en klein gebaar. Een ware inspiratie die in 2017 en 2018 tot het bestverkochte managementboek is uitgeroepen.

https://managementboek.nl/boek/9789089653291/een-fan-per-dag-jos-burgers



LinkedIn Power - Marjolein Bongers

‘LinkedIn is hot. Niet zo gek eigenlijk want LinkedIn is hét zakelijk online platform waar je snel en gemakkelijk in contact kunt komen met jouw doelgroep. In tegenstelling tot de andere social media kun je met een post op LinkedIn nog veel mensen bereiken zonder een euro uit te geven!’ Klinkt als de perfecte marketingtool, toch? Misschien ben je al actief op LinkedIn, maar dit boek geeft je tips om nog succesvoller te worden.

https://managementboek.nl/boek/9789492790279/linkedin-power-marjolein-bongers



Als de koning je klant zou zijn - Sydney Brouwer

‘De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt? Deze uitdaging zorgt ervoor dat elke organisatie met een andere blik naar haar eigen dienstverlening, klantbeleving en klantgerichtheid gaat kijken.’ In dit boek neemt Lizzy, directeur van KaasGaaf, je mee door de zoektocht tot een vorstelijke klantbeleving. Want niet alleen de koning, maar alle klanten verdienen een klantbeleving waar ze woest enthousiast van worden. Met praktische tips kun je direct de vertaalslag maken naar je eigen organisatie.

https://managementboek.nl/boek/9789083159928/als-de-koning-je-klant-zou-zijn-sydney-brouwer

Ontdek de superkracht van nieuwsbrieven!

Download dit gratis Ebook en ontdek de superkracht van nieuwsbrieven

Stel je eens voor dat je een superkracht bezit waarmee je direct toegang hebt tot de aandacht en gedachten van je klanten. Een kracht waarmee je hun vertrouwen kan winnen, expertise tonen en sterke banden kan smeden. Nou, die superkracht bestaat en het heet e-mail! Lees er alles over in dit gratis ebook.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Dagelijks maken ruim 400 bedrijven gebruik van ons platform.

Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.

Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijn
    
Contaqt helpt enorm bij het leveren van wettelijke nazorg
René Wassink
Consulting
    
We merken een goede response door de diverse acties die opgestart worden vanuit de module.
Gabri Hessels
Noventas Verzekeringen
    
Snelle en goede service van Contaqt. Daarnaast blijkt de nazorgscan een succes te zijn.
Kees Toebak
Kees Toebak Assurantiën B.V.

Dankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.

Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."

Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."

Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.

Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.

Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.

Blog artikel
Lees verder

Maak jouw nieuwsbrief onweerstaanbaar met deze tips!

Blog artikel
Lees verder

Zijn sociale media de baas of ben jij dat?

Blog artikel
Lees verder

‘Je/jij’ of ‘u’ in de nieuwsbrief - Wat is de beste aanspreekvorm?