Zo schrijf je een pakkende ‘over ons’ pagina

Is jouw ‘over ons’ pagina pakkend en uitnodigend? Met deze tips helpen wij je op weg.

Zo schrijf je een pakkende ‘over ons’ pagina

Is jouw ‘over ons’ pagina pakkend en uitnodigend? Met deze tips helpen wij je op weg.

‘Over ons’

De over ons pagina is een belangrijke pagina op je site. Het laat niet alleen zien wie je bent, maar je krijgt ook inzicht in (potentiële) klanten die interesse tonen naar je bedrijf. Zodra bezoekers klikken op de ‘over ons’ link, is het tijd om de verbinding op te zoeken.

Bekijk het vanuit de klant

Je wilt graag vertellen waar je voor staat en wat jouw sterke kanten zijn, maar je wilt niet opscheppen of afschrikken. Probeer je in de bezoeker te verplaatsen en neem ze mee in jouw verhaal. Hierin kun je citaten van aanbevelingen van klanten meenemen en ze op die manier jouw bedrijf laten zien door de ogen van de klant.

Een persoonlijke toon

Maak het informeel. Je denkt misschien zakelijk met klanten om te moeten gaan, maar in deze situatie zorgt een informele toon voor meer verbinding. Beschrijf dus niet op een saaie manier de missie en visie van het bedrijf, maar ga voor persoonlijkheid. Gebruik de juiste woorden en toon je medewerkers als echte mensen. Met een goede foto van het team kun je een persoonlijke draai geven aan je bedrijf.

Call To Action

Als de bezoeker op de hoogte is, wil je natuurlijk graag dat het uitloopt op een klant. Met minimaal één duidelijke Call To Action button kun je van die bezoeker een klant maken. Met een klik op de knop zijn ze dan lid van de nieuwsbrief, op je socials of waar je ze hebben wil. Een mooie kans op extra klanten dus!

Meer weten? Vraag een demo aan.

Zien is geloven toch? In een demo leggen we je graag uit wat de mogelijkheden zijn én wat het verschil is tussen onze basis en Premium abonnement.

Ruim 400 advieskantoren kiezen al voor Contaqt.

De €25.000 fout die 9 van de 10 adviseurs maken

Lees verder

Van volger naar klant: zo zet je social media in voor je mailinglijst

Lees verder

Hoe je met blogs en nieuwsbrieven extra omzet uit bestaande klanten haalt

Lees verder