Wat is een open rate? ⠀ De open rate is een metric die laat zien hoe goed jouw verzonden e-mails worden geopend. De open rate hangt af van een aantal factoren en wordt getoond als percentage. ⠀ ⠀ Koppel je eigen domeinnaam⠀ Als je de open rate wilt verhogen dan doe je er verstandig aan om je eigen domein toe te voegen als afzender. Dit verbetert namelijk de aflever kwaliteit en voorkomt in de meeste gevallen dat jouw mailtje in de spam folder van de ontvanger terecht komt. Dit kun je eenvoudig in onze software regelen.⠀ ⠀ Pakkende onderwerpregel⠀ Als jij wil dat klanten jouw e-mails gaan openen, moet je zorgen voor een pakkende onderwerpregel. Dit is namelijk het moment dat jij kan opvallen in die volle inbox. Je kunt de ontvanger nieuwsgierig maken naar meer van de inhoud. ⠀ ⠀ Frequentie⠀ Zorg voor frequentie in het sturen van e-mails. Wanneer je te vaak mails verstuurt, zullen klanten geïrriteerd raken. Maar mail je te weinig, dan ben je niet meer ‘top of mind’ en raak je op de achtergrond. In beide gevallen geen stijging van de open rate dus.
Bekijk op Instagram
Dit wil je lezen!

Gratis boek voor Financieel Adviseurs boordevol tips:

-Leer alles over jouw online kansen
-Zo versla je Independer!
-Betere marketing met beperkt budget
-Compleet stappenplan & gratis tools
-En nog veel meer...

Download gratis

Wat kost het?

Geen opzegtermijn. Geen verplichtingen.

€ 59/maand

Nieuwsbrief module

Hier vind je meer informatie

Blijf continue in beeld bij je klanten.

Maandelijke nieuwsbrief
Nieuwsartikelen website
Social Media posts
13 marketing campagnes
14 Nazorg scans
Demo

€ 49/maand

Marketing module

Hier vind je meer informatie

Zet marketingcampagnes in voor meer omzet.

Maandelijkse nieuwsbrief
Nieuwsartikelen website
Social Media posts
13 marketing campagnes
14 Nazorg scans
Demo

€ 39/maand

Nazorgscan module

Hier vind je meer informatie

Verbeter je nazorg met deze kant-en-klare scans.

Maandelijkse nieuwsbrief
Nieuwsartikelen website
Social Media posts
13 marketing campagnes
14 Nazorg scans
Demo

Goed te weten: deze maandbedragen zijn exclusief BTW en gelden voor maximaal 1.250 klanten. Heb je meer klanten? Check dan deze prijsstaffel.
Daarnaast betaal je éénmalig € 195- opstartkosten voor het inrichten van jouw account in jouw huisstijl + uitleg en ondersteuning.

Dagelijks maken ruim 400 bedrijven gebruik van ons platform.

Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.

Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijn
    
Als financieel adviseur ben je druk met allerlei zaken. Ik houd nu meer tijd over voor advieswerk
Koos Tichelaar
HypotheekInfoPunt Tichelaar
    
We merken een goede response door de diverse acties die opgestart worden vanuit de module.
Gabri Hessels
Noventas Verzekeringen
    
Contaqt helpt enorm bij het leveren van wettelijke nazorg
René Wassink
Consulting

Dankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.

Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."

Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."

Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.

Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.

Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.