Wij adviseren je om geen reply-adres als afzender van je nieuwsbrief te gebruiken. Waarom niet? Om drie redenen.⠀ ⠀ 👍🏻 Ten eerste heb je kans dat jouw email in de spamfolder belandt. Spam filters associëren 'no reply' email adressen namelijk met email afkomstig van een bedrijf.⠀ ⠀ 👍🏻👍🏻 De tweede reden is wellicht het belangrijkste. Het voorkomt frustratie. Zodra de ontvanger op 'reply' klikt verwacht hij dat zijn bericht bij jou aankomt. Als hij dan een no-reply melding terug krijgt, dan raakt hij gefrustreerd.⠀ ⠀ 👍🏻👍🏻👍🏻 Het is een gemiste kans. Je verspeelt een waardevol contact moment. Dat zou zomaar eens een commerciële kans kunnen zijn...
Bekijk op Instagram
Dit wil je lezen!

Gratis boek voor Financieel Adviseurs boordevol tips:

-Leer alles over jouw online kansen
-Zo versla je Independer!
-Betere marketing met beperkt budget
-Compleet stappenplan & gratis tools
-En nog veel meer...

Download gratis

Wat kost het?

Geen opzegtermijn. Geen verplichtingen.

€ 49/maand

Nieuwsbrief module

Hier vind je meer informatie

Blijf continue in beeld bij je klanten.

Maandelijke nieuwsbrief
Nieuwsartikelen website
Social Media posts
13 marketing campagnes
14 Nazorg scans
Demo

€ 49/maand

Marketing module

Hier vind je meer informatie

Zet marketingcampagnes in voor meer omzet.

Maandelijkse nieuwsbrief
Nieuwsartikelen website
Social Media posts
13 marketing campagnes
14 Nazorg scans
Demo

€ 29/maand

Nazorgscan module

Hier vind je meer informatie

Verbeter je nazorg met deze kant-en-klare scans.

Maandelijkse nieuwsbrief
Nieuwsartikelen website
Social Media posts
13 marketing campagnes
14 Nazorg scans
Demo

Goed te weten: deze maandbedragen zijn exclusief BTW en gelden voor maximaal 1.250 klanten. Heb je meer klanten? Check dan deze prijsstaffel.
Daarnaast betaal je éénmalig € 149- opstartkosten voor het inrichten van jouw account in jouw huisstijl + uitleg en ondersteuning.

Dagelijks maken ruim 400 advieskantoren gebruik van ons platform.

Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.

Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijn
    
Contaqt helpt mij om in contact te blijven met mijn klanten en geïnteresseerden
Marion de Rijk
AdviesRijk
    
Snelle en goede service van Contaqt. Daarnaast blijkt de nazorgscan een succes te zijn.
Kees Toebak
Kees Toebak Assurantiën B.V.
    
Wij zijn heel enthousiast over Contaqt!
Susan van der Graaf
De HypotheekAcademie

Dankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.

Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."

Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."

Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.

Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.

Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.