Voorkom SPAM klachten met deze 5 tips #1 Verificatieproces Een goede manier is het gebruik maken van de Double opt-in. Deze verificatie bestaat uit het verzenden van een e-mail naar de ontvanger, met daarin een vraag naar bevestiging. #2 Toestemming vragen Het vragen van toestemming is in alle gevallen aan te bevelen. Hoewel je mag communiceren met je eigen klanten, is toestemming vereist als je commerciële mailings wilt gaan versturen. Als je vooraf toestemming vraagt voorkom je boze reacties van je (potentiële) klanten. #3 Koop geen lijsten Het kopen van mailinglijsten is niet toegestaan en zeker af te raden. Ook het gebruiken van andermans lijsten is in veel gevallen niet toegestaan en wordt niet aangeraden. Het lijkt verleidelijk en makkelijk, maar zorgt voor veel spam klachten. #4 Duidelijke uitschrijflink Een e-mail relatie met je klant kun je niet forceren. Zorg er dus voor dat de uitschrijflink goed zichtbaar is, zodat de ontvanger zich op elk moment kan afmelden. #5 Zorg voor transparantie Wees eerlijk en transparant naar de ontvanger toe. Als ze zich abonneren op een maandelijkse nieuwsbrief, voorzie ze dan ook maandelijks van een nieuwsbrief.
Bekijk op Instagram
Dit wil je lezen!

Gratis boek voor Financieel Adviseurs boordevol tips:

-Leer alles over jouw online kansen
-Zo versla je Independer!
-Betere marketing met beperkt budget
-Compleet stappenplan & gratis tools
-En nog veel meer...

Download gratis

Wat kost het?

Geen opzegtermijn. Geen verplichtingen.

€ 59/maand

Nieuwsbrief module

Hier vind je meer informatie

Blijf continue in beeld bij je klanten.

Maandelijke nieuwsbrief
Nieuwsartikelen website
Social Media posts
13 marketing campagnes
14 Nazorg scans
Demo

€ 49/maand

Marketing module

Hier vind je meer informatie

Zet marketingcampagnes in voor meer omzet.

Maandelijkse nieuwsbrief
Nieuwsartikelen website
Social Media posts
13 marketing campagnes
14 Nazorg scans
Demo

€ 39/maand

Nazorgscan module

Hier vind je meer informatie

Verbeter je nazorg met deze kant-en-klare scans.

Maandelijkse nieuwsbrief
Nieuwsartikelen website
Social Media posts
13 marketing campagnes
14 Nazorg scans
Demo

Goed te weten: deze maandbedragen zijn exclusief BTW en gelden voor maximaal 1.250 klanten. Heb je meer klanten? Check dan deze prijsstaffel.
Daarnaast betaal je éénmalig € 195- opstartkosten voor het inrichten van jouw account in jouw huisstijl + uitleg en ondersteuning.

Dagelijks maken ruim 400 bedrijven gebruik van ons platform.

Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.

Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijn
    
Continue stroom aan relevante onderwerpen
Michel Dijk
ThuisInGeld
    
Persoonlijke benadering is erg prettig. Ze nemen echt de tijd.
Peter van Haaften
Van Haaften Advies
    
"Het bespaart mij een hoop tijd"
S.M. (Suzanne) de Moor FFP
More Advice

Dankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.

Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."

Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."

Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.

Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.

Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.