Wist je dat je bij het aanmaken en versturen van de nieuwsbrieven kunt kiezen tussen handmatig en automatisch? Als je voor de handmatige optie gaat dan krijg je een melding in je mailbox zodra er een nieuwsbrief klaar staat. Vervolgens kun je in je dashboard inloggen om de nieuwsbrief te versturen. Dit kan handig zijn als je de nieuwsbrief nog wilt aanpassen of als je maximale controle wilt over het tijdstip van verzenden. Het gevaar is echter dat je het vergeet of er 'even geen tijd voor hebt' omdat je druk ben met andere zaken. Het gevolg hiervan is dat de nieuwsbrief niet verzonden wordt. Herken je je in deze valkuil? Ga dan voor de automatische optie. Je krijgt sowieso eerst een preview in je mailbox te zien. De nieuwsbrief wordt pas de volgende werkdag verzonden. Je hebt dus alle tijd om hem nog aan te passen. #contaqt #meeromzet #blijeklanten #nieuwsbrieven #financieeladviseur #hypotheekadviseur #verzekeringsadviseur #nazorgscan
Bekijk op Instagram
Dit wil je lezen!

Gratis boek voor Financieel Adviseurs boordevol tips:

-Leer alles over jouw online kansen
-Zo versla je Independer!
-Betere marketing met beperkt budget
-Compleet stappenplan & gratis tools
-En nog veel meer...

Download gratis

Wat kost het?

Geen opzegtermijn. Geen verplichtingen.

€ 59/maand

Nieuwsbrief module

Hier vind je meer informatie

Blijf continue in beeld bij je klanten.

Maandelijke nieuwsbrief
Nieuwsartikelen website
Social Media posts
13 marketing campagnes
14 Nazorg scans
Demo

€ 49/maand

Marketing module

Hier vind je meer informatie

Zet marketingcampagnes in voor meer omzet.

Maandelijkse nieuwsbrief
Nieuwsartikelen website
Social Media posts
13 marketing campagnes
14 Nazorg scans
Demo

€ 39/maand

Nazorgscan module

Hier vind je meer informatie

Verbeter je nazorg met deze kant-en-klare scans.

Maandelijkse nieuwsbrief
Nieuwsartikelen website
Social Media posts
13 marketing campagnes
14 Nazorg scans
Demo

Goed te weten: deze maandbedragen zijn exclusief BTW en gelden voor maximaal 1.250 klanten. Heb je meer klanten? Check dan deze prijsstaffel.
Daarnaast betaal je éénmalig € 195- opstartkosten voor het inrichten van jouw account in jouw huisstijl + uitleg en ondersteuning.

Dagelijks maken ruim 400 bedrijven gebruik van ons platform.

Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.

Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijn
    
Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Dit bespaart mij veel tijd.
Wouter Geerlig
Geerlig Financieel Advies
    
Wij hebben destijds voor Contaqt gekozen omdat wij onze klanten graag via nieuwsbrieven wilde bereiken en dat ook wilde monitoren.
Shirani Arnken
Berkenrode Assurantiën
    
Wij hebben destijds voor Contaqt gekozen omdat wij onze klanten graag via nieuwsbrieven wilde bereiken en dat ook wilde monitoren.
Shirani Arnken
Berkenrode Assurantiën

Dankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.

Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."

Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."

Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.

Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.

Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.