Dit is een vaak gestelde vraag.... Hoe vaak moet ik eigenlijk een nieuwsbrief versturen?⠀ ⠀ Als je serieus aan de slag wilt met het versturen van nieuwsbrieven dan moet je er op zijn minst voor zorgen dat je op een vast tijdstip nieuwsbrieven gaat versturen. Dus niet morgen eentje en dan over een paar maanden weer een (als je weer tijd hebt).⠀ ⠀ Zorg dus voor regelmaat.⠀ ⠀ Daarnaast blijkt uit onze data (van de afgelopen jaren) dat 1x per 14 dagen een ideale frequentie is. De openingspercentages / leespercentages zijn dan optimaal terwijl het aantal uitschrijvingen laag is.⠀ ⠀ Een bijkomend voordeel is dat je op deze manier de nieuwsbrieven kort en overzichtelijk kunt houden. Bij deze frequentie plaatsen we 4 nieuwsartikelen per nieuwsbrief. Daarmee blijft het goed te overzien.
Bekijk op Instagram
Dit wil je lezen!

Gratis boek voor Financieel Adviseurs boordevol tips:

-Leer alles over jouw online kansen
-Zo versla je Independer!
-Betere marketing met beperkt budget
-Compleet stappenplan & gratis tools
-En nog veel meer...

Download gratis

Wat kost het?

Geen opzegtermijn. Geen verplichtingen.

€ 49/maand

Nieuwsbrief module

Hier vind je meer informatie

Blijf continue in beeld bij je klanten.

Maandelijke nieuwsbrief
Nieuwsartikelen website
Social Media posts
13 marketing campagnes
14 Nazorg scans
Demo

€ 49/maand

Marketing module

Hier vind je meer informatie

Zet marketingcampagnes in voor meer omzet.

Maandelijkse nieuwsbrief
Nieuwsartikelen website
Social Media posts
13 marketing campagnes
14 Nazorg scans
Demo

€ 29/maand

Nazorgscan module

Hier vind je meer informatie

Verbeter je nazorg met deze kant-en-klare scans.

Maandelijkse nieuwsbrief
Nieuwsartikelen website
Social Media posts
13 marketing campagnes
14 Nazorg scans
Demo

Goed te weten: deze maandbedragen zijn exclusief BTW en gelden voor maximaal 1.250 klanten. Heb je meer klanten? Check dan deze prijsstaffel.
Daarnaast betaal je éénmalig € 149- opstartkosten voor het inrichten van jouw account in jouw huisstijl + uitleg en ondersteuning.

Dagelijks maken ruim 400 advieskantoren gebruik van ons platform.

Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.

Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijn
    
Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Dit bespaart mij veel tijd.
Wouter Geerlig
Geerlig Financieel Advies
    
Ik werk al jaren met Contaqt en ben er erg blij met de heldere nieuwsbrieven die worden gemaakt voor mijn klanten!
Johan van Houwelingen
Van Houwelingen financiële diensten
    
Continue stroom aan relevante onderwerpen
Michel Dijk
ThuisInGeld

Dankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.

Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."

Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."

Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.

Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.

Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.