3 losse modules
1) Nieuwsbrief module2) Marketing module3) Nazorgscan module⇢ All-in-one (3 modules)
Tips!InloggenNazorgZonderZorgen 
Blog artikel

Heb je nog geen tagline? Een gemiste kans!

Een tagline is een klein zinnetje, bijvoorbeeld onder je logo. In dit zinnetje vertel je in enkele woorden wat jouw bedrijf doet. Heb je er nog geen? Dat is een gemiste marketingkans!
Lees verder
Blog artikel

Zo versla jij Independer

De online concurrentie neemt in een moordend tempo toe. Er komen steeds meer vergelijkingssites bij. Hoe zorg jij ervoor dat je het wint van de grote jongens zoals Independer?
Lees verder
Blog artikel

Wat is Google Mijn Bedrijf en waarom heb je het nodig?

Google Mijn Bedrijf voordelen | Meer lokale klanten ✓ Beter vindbaar in de zoekmachine ✓ Geen gemiste kans onbenut
Lees verder
Blog artikel

E-mailnieuwsbrieven sturen zonder toestemming: mag dat?

Als financieel adviseur nieuwsbrieven versturen? Heb je toestemming gevraagd? Dit zegt de wet! | Regels voor informatieve & commerciële mailing
Lees verder
Blog artikel

Waarom ziet niet iedereen mijn Facebook post?

Het organisch bereik van Facebookberichten daalt al jaren. Daar heeft jouw bedrijfspagina last van. We leggen je uit waarom niet iedereen jouw berichten ziet »
Lees verder
Blog artikel

Wat is de juiste aanspreekvorm in jouw communicatie?

Het kiezen van de juiste aanspreekvorm op je website is belangrijk, maar kan ook best lastig zijn. Kies je voor u of toch voor je? Deze tips helpen je op weg »
Lees verder
Blog artikel

Bied jij je klanten al een financiële APK?

De financiële APK is (nog) niet verplicht, maar biedt jou én je klanten aanzienlijke voordelen. Bied jij hem aan jouw klanten aan? Nee? Lees dan dit blog »
Lees verder
Blog artikel

Waarom je je nieuwsbrief geen nieuwsbrief moet noemen

Een maandelijkse nieuwsbrief is onderdeel van je e-mailstrategie. Maar noem je nieuwsbrief nooit nieuwsbrief. Wij vertellen je waarom niet.
Lees verder
Blog artikel

Overtuig klanten van jouw expertise met blogs

Een blog is hét middel waarmee je jouw expertstatus vergroot, vertrouwen opbouwt en klanten aan je verbindt. Waar wacht je nog op? Start met bloggen!
Lees verder
Blog artikel

Financieel advies: hierom is nazorg zo belangrijk

Als adviseur van financiële producten lever je graag goede voorlichting. Maar nazorg bij financieel advies is minstens even belangrijk. Lees hier waarom.
Lees verder
Blog artikel

Welke afzender gebruik je voor je nieuwsbrief? 5 tips!

Jij weet wel dat jouw nieuwsbrieven interessant en belangrijk zijn, maar hoe overtuig je jouw klant dat jouw mail écht geopend moet worden? In dit artikel geven we je 5 snelle tips.
Lees verder
Blog artikel

Zó maak je van tevreden klanten loyale klanten

Loyale klanten zijn de droom van iedere adviseur. Tevreden als ze zijn, vertellen ze anderen over jou en komen telkens terug. Maar hoe krijg je loyale klanten?
Lees verder
Blog artikel

Je online marketingfunnel is geen wondermiddel

Met een goede marketingfunnel ben je er nog niet. Je wilt je potentiële klant continu in beeld hebben, zodat je in de juiste fase in actie kunt komen.
Lees verder
Blog artikel

5 tips: zo worden jouw e-mails goed gelezen op mobiel

Smartphonegebruikers hebben haast. Hoe zorg je dat jouw e-mail gelezen wordt door deze groep én hen aanzet tot actie? We verzamelden de 5 beste tips »
Lees verder
Blog artikel

Jij bent het meest onderschatte onderdeel van je marketingfunnel

Marketingfunnels zijn onmisbaar op je website. Maar wist jij dat er één onderdeel is dat vaak onderschat en vergeten wordt?
Lees verder
Blog artikel

Bij de opmaak van jouw mailings is minder soms meer

Een mooi e-mailsjabloon heeft zo zijn voordelen. Maar óók nadelen. Waar houd je rekening mee bij het ontwerpen van je e-mailsjabloon?
Lees verder
Blog artikel

Mag je eigenlijk wel zomaar een mailing of nieuwsbrief toesturen?

Moet je expliciet toestemming van je klanten hebben om een nieuwsbrief te mogen versturen?
Lees verder
Blog artikel

Op welke dag kun je het beste een nieuwsbrief versturen?

Maakt het nog uit op welke dag of welk tijdstip je een nieuwsbrief naar je klanten verstuurt? Dat wordt jaarlijks onderzocht.
Lees verder
Blog artikel

Gebruik het AIDA model voor je communicatie

Het AIDA-model is een klassiek marketingmodel dat in 1925 ontwikkeld is om te laten zien hoe reclame werkt.
Lees verder
Blog artikel

Wat is een Call To Action?

Met het plaatsen van een speciale button (ook wel call-to-action genoemd) kun je websitebezoekers sturen.
Lees verder
Blog artikel

Weet jij wie er over je praat?

Het is natuurlijk erg belangrijk om te weten wat er over jouw bedrijf geschreven wordt. Hier is een handige service voor!
Lees verder
Blog artikel

Voorkom een schadeclaim

Wees voorzichtig met artikelen kopiëren en plakken die je vindt op het internet. Voorkom een fikse schadeclaim.
Lees verder
Blog artikel

Wees voorzichtig met stockphoto's!

Gebruik je wel eens stockphoto's voor je website of voor in je nieuwsbrief? Let er dan goed op dat je de juiste rechten hebt!
Lees verder
Blog artikel

Maak het spannend!

Zodra je een nieuwsbrief hebt verzonden dan wil je natuurlijk dat deze gelezen wordt! Zorg daarom voor een pakkende titel!
Lees verder
Blog artikel

Hoe vaak moet je een nieuwsbrief versturen?

Een goede frequentie kan er voor zorgen dat je nieuwsbrief beter gelezen wordt. Benieuwd naar de optimale frequentie?
Lees verder

Heb je nog vragen? Laten we brainstormen!

Gratis MarketingMaandag sessie!

Contact

Contaqt is een handelsnaam van uniekwerk B.V. KvK 65116453

Lees meer over ons
‍

Samen doen

> Contaqt Nieuwsbrief module> Contaqt Marketing module> Contaqt Nazorgscan

Uitbesteden

> KlantReboost jaarprogramma> OmzetVerhoger jaarprogramma> NazorgZonderZorgen jaarprogramma

Support nodig?

Heb je een vraag of kom je er niet uit? Dan helpen we je graag op weg.

Kijk op onze Support pagina voor een antwoord op de meest gestelde vragen.

Of bel 038 - 30 20 023 als je daar het antwoord niet kunt vinden.

Inloggen

Heb je al een account? Dan kun je op deze pagina inloggen.

Nog geen account? Maak dan een demo aan.