3 losse modules
1) Nieuwsbrief module
2) Marketing module
3) Nazorgscan module
⇢ All-in-one (3 modules)
Tips!
Inloggen
NazorgZonderZorgen
Search
Blog artikel
Heb je nog geen tagline? Een gemiste kans!
Een tagline is een klein zinnetje, bijvoorbeeld onder je logo. In dit zinnetje vertel je in enkele woorden wat jouw bedrijf doet. Heb je er nog geen? Dat is een gemiste marketingkans!
Lees verder
Blog artikel
Zo versla jij Independer
De online concurrentie neemt in een moordend tempo toe. Er komen steeds meer vergelijkingssites bij. Hoe zorg jij ervoor dat je het wint van de grote jongens zoals Independer?
Lees verder
Blog artikel
Wat is Google Mijn Bedrijf en waarom heb je het nodig?
Google Mijn Bedrijf voordelen | Meer lokale klanten ✓ Beter vindbaar in de zoekmachine ✓ Geen gemiste kans onbenut
Lees verder
Blog artikel
E-mailnieuwsbrieven sturen zonder toestemming: mag dat?
Als financieel adviseur nieuwsbrieven versturen? Heb je toestemming gevraagd? Dit zegt de wet! | Regels voor informatieve & commerciële mailing
Lees verder
Blog artikel
Waarom ziet niet iedereen mijn Facebook post?
Het organisch bereik van Facebookberichten daalt al jaren. Daar heeft jouw bedrijfspagina last van. We leggen je uit waarom niet iedereen jouw berichten ziet »
Lees verder
Blog artikel
Wat is de juiste aanspreekvorm in jouw communicatie?
Het kiezen van de juiste aanspreekvorm op je website is belangrijk, maar kan ook best lastig zijn. Kies je voor u of toch voor je? Deze tips helpen je op weg »
Lees verder
Blog artikel
Bied jij je klanten al een financiële APK?
De financiële APK is (nog) niet verplicht, maar biedt jou én je klanten aanzienlijke voordelen. Bied jij hem aan jouw klanten aan? Nee? Lees dan dit blog »
Lees verder
Blog artikel
Waarom je je nieuwsbrief geen nieuwsbrief moet noemen
Een maandelijkse nieuwsbrief is onderdeel van je e-mailstrategie. Maar noem je nieuwsbrief nooit nieuwsbrief. Wij vertellen je waarom niet.
Lees verder
Blog artikel
Overtuig klanten van jouw expertise met blogs
Een blog is hét middel waarmee je jouw expertstatus vergroot, vertrouwen opbouwt en klanten aan je verbindt. Waar wacht je nog op? Start met bloggen!
Lees verder
Blog artikel
Financieel advies: hierom is nazorg zo belangrijk
Als adviseur van financiële producten lever je graag goede voorlichting. Maar nazorg bij financieel advies is minstens even belangrijk. Lees hier waarom.
Lees verder
Blog artikel
Welke afzender gebruik je voor je nieuwsbrief? 5 tips!
Jij weet wel dat jouw nieuwsbrieven interessant en belangrijk zijn, maar hoe overtuig je jouw klant dat jouw mail écht geopend moet worden? In dit artikel geven we je 5 snelle tips.
Lees verder
Blog artikel
Zó maak je van tevreden klanten loyale klanten
Loyale klanten zijn de droom van iedere adviseur. Tevreden als ze zijn, vertellen ze anderen over jou en komen telkens terug. Maar hoe krijg je loyale klanten?
Lees verder
Blog artikel
Je online marketingfunnel is geen wondermiddel
Met een goede marketingfunnel ben je er nog niet. Je wilt je potentiële klant continu in beeld hebben, zodat je in de juiste fase in actie kunt komen.
Lees verder
Blog artikel
5 tips: zo worden jouw e-mails goed gelezen op mobiel
Smartphonegebruikers hebben haast. Hoe zorg je dat jouw e-mail gelezen wordt door deze groep én hen aanzet tot actie? We verzamelden de 5 beste tips »
Lees verder
Blog artikel
Jij bent het meest onderschatte onderdeel van je marketingfunnel
Marketingfunnels zijn onmisbaar op je website. Maar wist jij dat er één onderdeel is dat vaak onderschat en vergeten wordt?
Lees verder
Blog artikel
Bij de opmaak van jouw mailings is minder soms meer
Een mooi e-mailsjabloon heeft zo zijn voordelen. Maar óók nadelen. Waar houd je rekening mee bij het ontwerpen van je e-mailsjabloon?
Lees verder
Blog artikel
Mag je eigenlijk wel zomaar een mailing of nieuwsbrief toesturen?
Moet je expliciet toestemming van je klanten hebben om een nieuwsbrief te mogen versturen?
Lees verder
Blog artikel
Op welke dag kun je het beste een nieuwsbrief versturen?
Maakt het nog uit op welke dag of welk tijdstip je een nieuwsbrief naar je klanten verstuurt? Dat wordt jaarlijks onderzocht.
Lees verder
Blog artikel
Gebruik het AIDA model voor je communicatie
Het AIDA-model is een klassiek marketingmodel dat in 1925 ontwikkeld is om te laten zien hoe reclame werkt.
Lees verder
Blog artikel
Wat is een Call To Action?
Met het plaatsen van een speciale button (ook wel call-to-action genoemd) kun je websitebezoekers sturen.
Lees verder
Blog artikel
Weet jij wie er over je praat?
Het is natuurlijk erg belangrijk om te weten wat er over jouw bedrijf geschreven wordt. Hier is een handige service voor!
Lees verder
Blog artikel
Voorkom een schadeclaim
Wees voorzichtig met artikelen kopiëren en plakken die je vindt op het internet. Voorkom een fikse schadeclaim.
Lees verder
Blog artikel
Wees voorzichtig met stockphoto's!
Gebruik je wel eens stockphoto's voor je website of voor in je nieuwsbrief? Let er dan goed op dat je de juiste rechten hebt!
Lees verder
Blog artikel
Maak het spannend!
Zodra je een nieuwsbrief hebt verzonden dan wil je natuurlijk dat deze gelezen wordt! Zorg daarom voor een pakkende titel!
Lees verder
Blog artikel
Hoe vaak moet je een nieuwsbrief versturen?
Een goede frequentie kan er voor zorgen dat je nieuwsbrief beter gelezen wordt. Benieuwd naar de optimale frequentie?
Lees verder