Altijd maar achter nieuwe klanten aanjagen, is dat de slimste aanpak? Het is tijd om de waarde van je bestaande klanten te herkennen. Ze verdienen echt jouw aandacht.
Hypotheken worden duurder, huizenverkoop loopt terug en er worden simpelweg minder hypotheken afgesloten. Gevolg: een hoop bedrijven met een gapend lege agenda. Maar let op, elke minuut die je in nieuwe klanten stopt, ontneemt je de tijd om bij je bestaande klanten te zijn. Het gezegde 'uit het oog, uit het hart' zegt genoeg, toch? Kom op, tijd voor actie! Richt je NU op je trouwe klanten.
Hoe krijg je nou een sterkere band met je bestaande klanten? Je moet eerst weer op hun netvlies komen. Het sturen van een digitale nieuwsbrief is een efficiënte, simpele en budgetvriendelijke manier om met je klant te connecten. Gebruik het om je klant te vertellen over belangrijke thema's of onderwerpen. Ook als je klant de nieuwsbrief niet helemaal doorleest, heeft het alsnog zin. Jouw naam heeft immers weer even in hun mailbox gepiekt! Doe dit elke maand, en je blijft constant op hun netvlies.
Nieuwsbrieven zijn vooral informatief. Maar je kan nog een stap verder gaan! Stel je pro-actief op en vraag je klanten of er belangrijke veranderingen zijn in hun financiële of persoonlijke situatie. Dit kan een goede reden zijn om je eerder gegeven advies te herzien. En hup, daar heb je weer een afspraak in je agenda. Onze nazorgscan automatiseert dit proces helemaal voor je.
Met al deze geautomatiseerde contactmomenten blijf je voortdurend in het zicht van je bestaande klanten. En dat betekent een grotere kans dat ze trouw blijven. In het beste geval brengen ze zelfs nieuwe klanten met zich mee omdat ze jouw pro-actieve houding waarderen en hun ervaringen delen. Een win-win situatie, toch?
Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.
Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijnDankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.
Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."
Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."
Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.
Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.
Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.