Ontdek de kracht van trouwe klanten: Tips om de relatie te versterken

Altijd maar achter nieuwe klanten aanjagen, is dat de slimste aanpak? Het is tijd om de waarde van je bestaande klanten te herkennen. Ze verdienen echt jouw aandacht.

Zit je agenda er een beetje leeg uit?

Hypotheken worden duurder, huizenverkoop loopt terug en er worden simpelweg minder hypotheken afgesloten. Gevolg: een hoop bedrijven met een gapend lege agenda. Maar let op, elke minuut die je in nieuwe klanten stopt, ontneemt je de tijd om bij je bestaande klanten te zijn. Het gezegde 'uit het oog, uit het hart' zegt genoeg, toch? Kom op, tijd voor actie! Richt je NU op je trouwe klanten.

Tijd voor nieuwsbrieven

Hoe krijg je nou een sterkere band met je bestaande klanten? Je moet eerst weer op hun netvlies komen. Het sturen van een digitale nieuwsbrief is een efficiënte, simpele en budgetvriendelijke manier om met je klant te connecten. Gebruik het om je klant te vertellen over belangrijke thema's of onderwerpen. Ook als je klant de nieuwsbrief niet helemaal doorleest, heeft het alsnog zin. Jouw naam heeft immers weer even in hun mailbox gepiekt! Doe dit elke maand, en je blijft constant op hun netvlies.

Nazorgscan

Nieuwsbrieven zijn vooral informatief. Maar je kan nog een stap verder gaan! Stel je pro-actief op en vraag je klanten of er belangrijke veranderingen zijn in hun financiële of persoonlijke situatie. Dit kan een goede reden zijn om je eerder gegeven advies te herzien. En hup, daar heb je weer een afspraak in je agenda. Onze nazorgscan automatiseert dit proces helemaal voor je.

Met al deze geautomatiseerde contactmomenten blijf je voortdurend in het zicht van je bestaande klanten. En dat betekent een grotere kans dat ze trouw blijven. In het beste geval brengen ze zelfs nieuwe klanten met zich mee omdat ze jouw pro-actieve houding waarderen en hun ervaringen delen. Een win-win situatie, toch?

Ontdek de superkracht van nieuwsbrieven!

Download dit gratis Ebook en ontdek de superkracht van nieuwsbrieven

Stel je eens voor dat je een superkracht bezit waarmee je direct toegang hebt tot de aandacht en gedachten van je klanten. Een kracht waarmee je hun vertrouwen kan winnen, expertise tonen en sterke banden kan smeden. Nou, die superkracht bestaat en het heet e-mail! Lees er alles over in dit gratis ebook.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Dagelijks maken ruim 400 bedrijven gebruik van ons platform.

Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.

Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijn
    
Een mooie aanvulling op mijn online dienstverlening!
Maarten Prins
VZP Bedrijven B.V. en DoeHetZelfAOV.nl
    
Continue stroom aan relevante onderwerpen
Michel Dijk
ThuisInGeld
    
Niels Eriks
Bloedjes & Eriks

Dankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.

Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."

Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."

Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.

Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.

Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.

Blog artikel
Lees verder

Maak jouw nieuwsbrief onweerstaanbaar met deze tips!

Blog artikel
Lees verder

Zijn sociale media de baas of ben jij dat?

Blog artikel
Lees verder

‘Je/jij’ of ‘u’ in de nieuwsbrief - Wat is de beste aanspreekvorm?