Elke maand een goed gevulde nieuwsbrief in jouw huisstijl
Handig! print een overzicht uitAl onze marketing campagnes zijn kant-en-klaar. Dat betekent dat je ze direct kunt inzetten. Zonder technische kennis! Je hebt geen aanvullende software nodig. Je regelt alles via ons handige dashboard.
Een campagne bestaat uit 5 onderdelen. Wil je weten welke? Check de video hiernaast!
Per campagne bepaal je zelf hoe je het wilt inzetten. Zie hieronder een voorbeeld van onze AOV check marketing campagne:
De marketing actie pagina is de basis voor elke marketing campagne. Het bevat een commercieel geschreven artikel dat als doel heeft om de lezer contact met jou te laten opnemen.
Je ontvangt deze reactie in je mailbox zodat je de klant telefonisch of per e-mail verder kunt opvolgen.
Wil je de marketing actie bij een grote groep klanten onder de aandacht brengen? Zet dan de e-mail campagne in!
Met een druk op de knop maak je de campagne aan en verstuur je hem naar de gewenste groep. Technische kennis is hierbij niet vereist. Dat hebben wij allemaal voor je geregeld.
Met de nieuwsbrief bereik je eenvoudig al je klanten. Als je daarnaast ook nog eens Social Media in zet dan bereik je daarnaast ook nog eens niet-klanten. Potentiële nieuwe klanten dus.
Elke marketing campagne bevat een Facebook, Twitter en LinkedIn post die je met een druk op de knop kunt delen.
Maak je ook gebruik van onze Contaqt Nazorg+ module? Dan verstuur je elke maand een nieuwsbrief naar je klanten.
In deze nieuwsbrief kun je eenvoudig een banner opnemen naar één van je marketing campagnes.
Je kunt óók je eigen website inzetten om extra aandacht te genereren. Hiervoor plaats je onze 'Attention Grabber' op je website. Dit hoef je slechts eenmalig te doen.
Draait de Attention Grabber op je website? Dan kun je vanuit ons dashboard eenvoudig de campagne aanklikken die je onder de aandacht wilt brengen.
Het activeren van een marketing campagne is heel eenvoudig. Check de video hiernaast!
Wil je zelf eens proberen hoe onze software werkt? Maak dan een demo aan en test het zelf! En wees niet bang: je hoeft geen rekeningnummer op te geven. Geheel vrijblijvend dus!
Direct aan de slag? Maak dan een keuze uit een database met kant-en-klare marketing campagnes. Bekijk hieronder de campagnes die momenteel beschikbaar zijn. Goed te weten: we voegen regelmatig nieuwe campagnes toe!
Handig! print een overzicht uitHeb je wel eens zelf een nieuwsbrief gemaakt? Veel werk hè.
Allereerst moet je nieuws gaan vergaren. Daarnaast -want jatten mag niet- moet je het in je eigen woorden samenvatten in een nieuwsartikel. En dan op zo'n manier dat het leesbaar is voor je klant. Veel werk dus.
Hier gaan wij je helpen. Onze tekstschrijvers schrijven namelijk doorlopend nieuwsartikelen voor jou. We hebben hierbij verschillende smaken. Zo schrijven wij nieuws voor een financieel adviseur, hypotheek adviseur, verzekerings adviseur, zakelijk adviseur en zelfs voor een makelaar.
Deze nieuwsartikelen vatten we elke maand samen in een mooie nieuwsbrief. Uiteraard volledig in je eigen huisstijl. Onze krachtige mailservers zorgen er vervolgens voor dat jouw nieuwsbrief afgeleverd wordt bij al jouw klanten.
Met onze handige wizard kun je binnen 60 seconden een eigen nieuwsbrief maken? Klinkt te mooi om waar te zijn? In de onderstaande video laten we het je zien.
Nadat de nieuwsbrief is verzonden kun je de statistieken bekijken. Zo laten we je zien hoe vaak de nieuwsbrief is geopend. Je kunt zelfs op klant niveau bekijken welke klant welk artikel heeft gelezen.
"Naast de nieuwsbrief-module en de nazorgscans zetten wij sinds kort ook de marketingmodule succesvol in. We merken een goede response door de diverse acties die opgestart worden vanuit de module. Door het werken met de flows kunnen we vervolgens specifieke informatie geautomatiseerd naar de geïnteresseerden toe sturen. Dit bespaart ons veel tijd en biedt enorm veel nieuwe kansen."
Wil je meer weten over onze Nieuwsbrief module? Op deze pagina vind je er meer informatie over.
Benieuwd wat je nog meer met de software kunt doen? Check dan onderstaande greep uit de mogelijkheden.
Heb je wel eens zelf een nieuwsbrief gemaakt? Veel werk hè.
Allereerst moet je nieuws gaan vergaren. Daarnaast -want jatten mag niet- moet je het in je eigen woorden samenvatten in een nieuwsartikel. En dan op zo'n manier dat het leesbaar is voor je klant. Veel werk dus.
Hier gaan wij je helpen. Onze tekstschrijvers schrijven namelijk doorlopend nieuwsartikelen voor jou. We hebben hierbij verschillende smaken. Zo schrijven wij nieuws voor een financieel adviseur, hypotheek adviseur, verzekerings adviseur, zakelijk adviseur en zelfs voor een makelaar.
Deze nieuwsartikelen vatten we elke maand samen in een mooie nieuwsbrief. Uiteraard volledig in je eigen huisstijl. Onze krachtige mailservers zorgen er vervolgens voor dat jouw nieuwsbrief afgeleverd wordt bij al jouw klanten.
Met onze handige wizard kun je binnen 60 seconden een eigen nieuwsbrief maken? Klinkt te mooi om waar te zijn? In de onderstaande video laten we het je zien.
Nadat de nieuwsbrief is verzonden kun je de statistieken bekijken. Zo laten we je zien hoe vaak de nieuwsbrief is geopend. Je kunt zelfs op klant niveau bekijken welke klant welk artikel heeft gelezen.
Bekijk hieronder een voorbeeld van deze scan. Het is hierbij goed te weten dat je alle vragen gewoon zelf kunt aanpassen zodat deze naadloos bij jouw werkwijze passen.
Voorbeeld vragenlijstVoorbeeld uitnodigingVoorbeeld bevestiging"Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Tussentijdse wijzigingen bij een klant kunnen enorme gevolgen hebben voor bestaande producten. Denk daarbij aan klanten die voor zichzelf beginnen, een gezinsuitbreiding, een verbouwing of plannen om te gaan verhuizen. Om op de hoogte te blijven van de veranderingen bij onze relaties hebben wij de nazorgscan ingezet. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. De scan bewijst nu als zijn toegevoegde waarde. Veel relaties geven wijzigen door. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd. Wij zijn super blij met deze nieuwe dienst."
In de onderstaande video leggen we uit hoe de Nazorgscan werkt.
Via ons dashboard maak je eenvoudig je eigen scans. Wil je direct aan de slag? Dan kun je ook een van onze kant-en-klare scans kopiëren. Hieronder vind je een overzicht met de beschikbare scans
De scans met het groene CFD-logo zijn ontwikkeld in samenwerking met brancheorganisatie CFD en zijn standaard inbegrepen in de Contaqt Nazorgscan.
Blijf continue in beeld bij je klanten.
Zet marketingcampagnes in voor meer omzet.
Verbeter je nazorg met deze kant-en-klare scans.
Combineer alles. Betere klantenbinding, meer omzet én een betere nazorg.
Geactiveerd binnen de actie periode? dan behoudt je de extra korting zolang je abonnement loopt.
Goed te weten: deze maandbedragen zijn exclusief BTW en gelden voor maximaal 1.250 klanten. Heb je meer klanten? Check dan deze prijsstaffel.
Daarnaast betaal je éénmalig € 195- opstartkosten voor het inrichten van jouw account in jouw huisstijl + uitleg en ondersteuning.