Nieuwsplugin voor jouw website

Toon het nieuws eenvoudig op je website met onze handige plugin

Wat is inbegrepen in onze marketingcampagnes?

Al onze marketing campagnes zijn kant-en-klaar. Dat betekent dat je ze direct kunt inzetten. Zonder technische kennis! Je hebt geen aanvullende software nodig. Je regelt alles via ons handige dashboard.

Handig! print een overzicht uit

Een campagne bestaat uit 5 onderdelen. Wil je weten welke? Check de video hiernaast!

 

Per campagne bepaal je zelf hoe je het wilt inzetten. Zie hieronder een voorbeeld van onze AOV check marketing campagne:

1 → Marketing actie pagina

De marketing actie pagina is de basis voor elke marketing campagne. Het bevat een commercieel geschreven artikel dat als doel heeft om de lezer contact met jou te laten opnemen.

Je ontvangt deze reactie in je mailbox zodat je de klant telefonisch of per e-mail verder kunt opvolgen.

2 → Marketing e-mail campagne

Wil je de marketing actie bij een grote groep klanten onder de aandacht brengen? Zet dan de e-mail campagne in!

Met een druk op de knop maak je de campagne aan en verstuur je hem naar de gewenste groep. Technische kennis is hierbij niet vereist. Dat hebben wij allemaal voor je geregeld.

3 → Social Media marketing

Met de nieuwsbrief bereik je eenvoudig al je klanten. Als je daarnaast ook nog eens Social Media in zet dan bereik je daarnaast ook nog eens niet-klanten. Potentiële nieuwe klanten dus.

Elke marketing campagne bevat een Facebook, Twitter en LinkedIn post die je met een druk op de knop kunt delen.

4 → Nieuwsbrief banner

Maak je ook gebruik van onze Contaqt Nazorg+ module? Dan verstuur je elke maand een nieuwsbrief naar je klanten.

In deze nieuwsbrief kun je eenvoudig een banner opnemen naar één van je marketing campagnes.

5 → Website Attention Grabber


Je kunt óók je eigen website inzetten om extra aandacht te genereren. Hiervoor plaats je onze 'Attention Grabber' op je website. Dit hoef je slechts eenmalig te doen.

Draait de Attention Grabber op je website? Dan kun je vanuit ons dashboard eenvoudig de campagne aanklikken die je onder de aandacht wilt brengen.

Hoe werkt het?

Het activeren van een marketing campagne is heel eenvoudig. Check de video hiernaast!

 

Zelf proberen?

Wil je zelf eens proberen hoe onze software werkt? Maak dan een demo aan en test het zelf! En wees niet bang: je hoeft geen rekeningnummer op te geven. Geheel vrijblijvend dus!

Contaqt kant-en-klare marketing campagnes

Direct aan de slag? Maak dan een keuze uit een database met kant-en-klare marketing campagnes. Bekijk hieronder de campagnes die momenteel beschikbaar zijn. Goed te weten: we voegen regelmatig nieuwe campagnes toe!

Handig! print een overzicht uit

Altijd vers nieuws op je website

Nadat je onze plugin op je website hebt ingebouwd verschijnt automatisch het nieuws op je website. Hiermee heb je dus ruim 100 keer per jaar een nieuw artikel op je website staan. Zo blijft je website lekker fris.

Met de handige plugin toon je het nieuws eenvoudig op je website


Je hebt hierbij de keuze uit artikelen voor een financieel adviseur, hypotheek adviseur, verzekerings adviseur, zakelijk adviseur en zelfs artikelen die gaan over de woningmarkt.

Goed voor je branding!

Zodra je een kant-en-klare nieuwsbrief naar je klanten hebt verzonden dan kan de ontvanger het volledig artikel verder lezen op jouw eigen website. Dat is goed voor de merkbeleving. Enne... als hij toch op je website zit dan kan hij direct even de rest van je dienstverlening bekijken.

Goed voor je Google ranking!

De klik vanuit een nieuwsbrief of bijvoorbeeld een Facebook bericht wordt geregistreerd door Google. Hoe vaker er geklikt wordt hoe meer traffic je naar je website krijgt. Dit wordt door Google beloond in de vorm van een hogere ranking.

Inbouwen is simpel

Onze plugin werkt op iedere website. Vind je dit technisch lastig? Geen probleem. Dan leggen wij aan jouw websitebouwer uit wat er moet gebeuren.

Wil je ook automatisch nieuws op je website? Meld je dan aan

Binnen 3 dagen een supergoede respons gehad op de Duurzaamheidactie welke we hebben gedaan middels de Duurzaamheidsscan van Mischa van Contaqt. Mooie waardevolle contactmomenten en kansen. Ook zeer prettig contact en goede follow-up van gemaakte afspraken. TOP!

Niels Eriks
Bloedjes & Eriks

Meer weten?

Wil je meer weten over onze Nieuwsbrief module? Op deze pagina vind je er meer informatie over.

Benieuwd wat je nog meer met de software kunt doen? Check dan onderstaande greep uit de mogelijkheden.

Handig! print een overzicht uit

Altijd vers nieuws op je website

Nadat je onze plugin op je website hebt ingebouwd verschijnt automatisch het nieuws op je website. Hiermee heb je dus ruim 100 keer per jaar een nieuw artikel op je website staan. Zo blijft je website lekker fris.

Met de handige plugin toon je het nieuws eenvoudig op je website


Je hebt hierbij de keuze uit artikelen voor een financieel adviseur, hypotheek adviseur, verzekerings adviseur, zakelijk adviseur en zelfs artikelen die gaan over de woningmarkt.

Goed voor je branding!

Zodra je een kant-en-klare nieuwsbrief naar je klanten hebt verzonden dan kan de ontvanger het volledig artikel verder lezen op jouw eigen website. Dat is goed voor de merkbeleving. Enne... als hij toch op je website zit dan kan hij direct even de rest van je dienstverlening bekijken.

Goed voor je Google ranking!

De klik vanuit een nieuwsbrief of bijvoorbeeld een Facebook bericht wordt geregistreerd door Google. Hoe vaker er geklikt wordt hoe meer traffic je naar je website krijgt. Dit wordt door Google beloond in de vorm van een hogere ranking.

Inbouwen is simpel

Onze plugin werkt op iedere website. Vind je dit technisch lastig? Geen probleem. Dan leggen wij aan jouw websitebouwer uit wat er moet gebeuren.

Bekijk hieronder een voorbeeld van deze scan. Het is hierbij goed te weten dat je alle vragen gewoon zelf kunt aanpassen zodat deze naadloos bij jouw werkwijze passen.

Voorbeeld vragenlijstVoorbeeld uitnodigingVoorbeeld bevestiging

De nazorgscan is een daverend succes. Klanten zijn erg tevreden.

"Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Tussentijdse wijzigingen bij een klant kunnen enorme gevolgen hebben voor bestaande producten. Denk daarbij aan klanten die voor zichzelf beginnen, een gezinsuitbreiding, een verbouwing of plannen om te gaan verhuizen. Om op de hoogte te blijven van de veranderingen bij onze relaties hebben wij de nazorgscan ingezet. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. De scan bewijst nu als zijn toegevoegde waarde. Veel relaties geven wijzigen door. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd. Wij zijn super blij met deze nieuwe dienst."

Leen Winter
Winter Financiële Diensten

Hoe werkt dat dan?

In de onderstaande video leggen we uit hoe de Nazorgscan werkt.

 

Kant-en-klare scan gebruiken óf zelf maken

Via ons dashboard maak je eenvoudig je eigen scans. Wil je direct aan de slag? Dan kun je ook een van onze kant-en-klare scans kopiëren. Hieronder vind je een overzicht met de beschikbare scans

De scans met het groene CFD-logo zijn ontwikkeld in samenwerking met brancheorganisatie C zijn standaard inbegrepen in de Contaqt Nazorgscan.

Transparante tarieven

Contaqt nazorg abonnement

Niet goed = geld terug! Als je niet tevreden bent dan krijg je gewoon je geld van de afgelopen maand terug. No questions asked. En... we hanteren sowieso geen opzegtermijn.

Maandelijks opzegbaar

Wij geloven niet in lang-lopende contracten. Je kunt Contaqt maandelijks opzeggen zodat je onze dienst veilig kunt uitproberen.

1.250 contacten inbegrepen

De eerste 1.250 contacten zijn bij je abonnement inbegrepen. Heb je meer klanten? Check dan deze prijsstaffel.

Per maand
Dit bedrag wordt maandelijks gefactureerd.
Bedrag exclusief btw.
€39
Inclusief:
14 kant-en-klare nazorgscans
Zapier koppeling
Zelf scans maken
FixFin koppeling
1.250 contact inbegrepen
Elements koppeling
Contaqt support team
Probeer Contaqt nu tijdelijk voor 1 euro
Blog artikel
Lees verder

Maak jouw nieuwsbrief onweerstaanbaar met deze tips!

Blog artikel
Lees verder

Zijn sociale media de baas of ben jij dat?

Blog artikel
Lees verder

‘Je/jij’ of ‘u’ in de nieuwsbrief - Wat is de beste aanspreekvorm?