Je e-maillijst is je meest waardevolle bezit in online marketing. Waardevoller dan al je volgers op Facebook, Twitter en Instagram bij elkaar! Lees hier waarom »
Al onze marketing campagnes zijn kant-en-klaar. Dat betekent dat je ze direct kunt inzetten. Zonder technische kennis! Je hebt geen aanvullende software nodig. Je regelt alles via ons handige dashboard.
Een campagne bestaat uit 5 onderdelen. Wil je weten welke? Check de video hiernaast!
Per campagne bepaal je zelf hoe je het wilt inzetten. Zie hieronder een voorbeeld van onze AOV check marketing campagne:
De marketing actie pagina is de basis voor elke marketing campagne. Het bevat een commercieel geschreven artikel dat als doel heeft om de lezer contact met jou te laten opnemen.
Je ontvangt deze reactie in je mailbox zodat je de klant telefonisch of per e-mail verder kunt opvolgen.
Wil je de marketing actie bij een grote groep klanten onder de aandacht brengen? Zet dan de e-mail campagne in!
Met een druk op de knop maak je de campagne aan en verstuur je hem naar de gewenste groep. Technische kennis is hierbij niet vereist. Dat hebben wij allemaal voor je geregeld.
Met de nieuwsbrief bereik je eenvoudig al je klanten. Als je daarnaast ook nog eens Social Media in zet dan bereik je daarnaast ook nog eens niet-klanten. Potentiële nieuwe klanten dus.
Elke marketing campagne bevat een Facebook, Twitter en LinkedIn post die je met een druk op de knop kunt delen.
Maak je ook gebruik van onze Contaqt Nazorg+ module? Dan verstuur je elke maand een nieuwsbrief naar je klanten.
In deze nieuwsbrief kun je eenvoudig een banner opnemen naar één van je marketing campagnes.
Je kunt óók je eigen website inzetten om extra aandacht te genereren. Hiervoor plaats je onze 'Attention Grabber' op je website. Dit hoef je slechts eenmalig te doen.
Draait de Attention Grabber op je website? Dan kun je vanuit ons dashboard eenvoudig de campagne aanklikken die je onder de aandacht wilt brengen.
Het activeren van een marketing campagne is heel eenvoudig. Check de video hiernaast!
Wil je zelf eens proberen hoe onze software werkt? Maak dan een demo aan en test het zelf! En wees niet bang: je hoeft geen rekeningnummer op te geven. Geheel vrijblijvend dus!
Direct aan de slag? Maak dan een keuze uit een database met kant-en-klare marketing campagnes. Bekijk hieronder de campagnes die momenteel beschikbaar zijn. Goed te weten: we voegen regelmatig nieuwe campagnes toe!
Handig! print een overzicht uitSuccesvolle online marketing valt of staat met de communicatie met je klanten én potentiële klanten. Continu werk je aan je naamsbekendheid en imago. Daarvoor zet je, naast advertenties, je socialmediakanalen in en verstuur je regelmatig een nieuwsbrief.
Helaas zitten er maar 24 uur in een dag en die nieuwsbrief schiet er daardoor nog wel eens bij in. Jammer, want je e-maillijst is méér waard dan je al volgers op Facebook, Twitter, LinkedIn of Instagram bij elkaar!
Je hoeft ons natuurlijk niet zomaar te geloven. Om onze stelling te onderbouwen, geven we je graag drie redenen om je e-maillijst prioriteit #1 te maken.
Jij bezit jouw e-maillijst en daardoor kun jij je abonnees altijd bereiken. Besluit je van systeem te veranderen? Dan neem je je lijst makkelijk mee. Even een export maken, en klaar.
Helaas geldt dat niet voor je volgers op social media... Je volger kan zomaar besluiten zijn account te sluiten: wég mogelijkheid om in contact te komen. En wat gebeurt er als Twitter ineens besluit de deuren te sluiten? Poef! Dag volgers!
Iedereen op jouw e-maillijst heeft bewust de keuze gemaakt om zich aan te melden voor jouw nieuwsbrief. Misschien omdat je een handige weggever aanbood, of een mooie korting. Maar de keuze was bewust. Dus wanneer jouw nieuwsbrief in hun mailbox verschijnt, zullen ze hem waarschijnlijk lezen en doorklikken naar jouw website.
Op social media is die kans veel kleiner. Ten eerste is er geen garantie dat ze jouw update überhaupt zien. De tijdlijnen op de verschillende platformen zijn inmiddels overbevolkt. Ten tweede ben je afhankelijk van het algoritme van bijvoorbeeld Facebook en de tijdstippen waarop jouw publiek actief is. In de inbox van je nieuwsbrief-abonnees is het ook druk, maar minder rumoerig dan op social media.
Via je e-maillijst heb je de kans om een echte band met je abonnees op te bouwen. Ze leren jou en de oplossingen die je biedt via je e-mails kennen. Als je waardevolle content met hen deelt, bouw je een band én vertrouwen op. Vertrouwen is de basis voor de volgende stap in je marketingfunnel; verkopen! Jij laat jouw probleem toch ook liever oplossen door iemand die je kent en vertrouwt?
Onze software helpt je om elke maand volledig automatisch een nieuwsbrief naar je mailinglijst te sturen. Hiermee bouw je een band op.
Dankzij Contaqt bespaar ik veel tijd met het informeren van mijn cliënten met actueel nieuws. Cliënten blijven betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht. De actuele nieuwsbrieven worden meteen doorgezonden naar mijn LinkedIn, Facebook en Twitter account. Mijn cliënten lezen dit en geven het regelmatig door aan vrienden, familie en bekenden. Hierdoor krijg ik regelmatig weer nieuwe prospects binnen."
Wil je meer weten over onze Nieuwsbrief module? Op deze pagina vind je er meer informatie over.
Benieuwd wat je nog meer met de software kunt doen? Check dan onderstaande greep uit de mogelijkheden.
Succesvolle online marketing valt of staat met de communicatie met je klanten én potentiële klanten. Continu werk je aan je naamsbekendheid en imago. Daarvoor zet je, naast advertenties, je socialmediakanalen in en verstuur je regelmatig een nieuwsbrief.
Helaas zitten er maar 24 uur in een dag en die nieuwsbrief schiet er daardoor nog wel eens bij in. Jammer, want je e-maillijst is méér waard dan je al volgers op Facebook, Twitter, LinkedIn of Instagram bij elkaar!
Je hoeft ons natuurlijk niet zomaar te geloven. Om onze stelling te onderbouwen, geven we je graag drie redenen om je e-maillijst prioriteit #1 te maken.
Jij bezit jouw e-maillijst en daardoor kun jij je abonnees altijd bereiken. Besluit je van systeem te veranderen? Dan neem je je lijst makkelijk mee. Even een export maken, en klaar.
Helaas geldt dat niet voor je volgers op social media... Je volger kan zomaar besluiten zijn account te sluiten: wég mogelijkheid om in contact te komen. En wat gebeurt er als Twitter ineens besluit de deuren te sluiten? Poef! Dag volgers!
Iedereen op jouw e-maillijst heeft bewust de keuze gemaakt om zich aan te melden voor jouw nieuwsbrief. Misschien omdat je een handige weggever aanbood, of een mooie korting. Maar de keuze was bewust. Dus wanneer jouw nieuwsbrief in hun mailbox verschijnt, zullen ze hem waarschijnlijk lezen en doorklikken naar jouw website.
Op social media is die kans veel kleiner. Ten eerste is er geen garantie dat ze jouw update überhaupt zien. De tijdlijnen op de verschillende platformen zijn inmiddels overbevolkt. Ten tweede ben je afhankelijk van het algoritme van bijvoorbeeld Facebook en de tijdstippen waarop jouw publiek actief is. In de inbox van je nieuwsbrief-abonnees is het ook druk, maar minder rumoerig dan op social media.
Via je e-maillijst heb je de kans om een echte band met je abonnees op te bouwen. Ze leren jou en de oplossingen die je biedt via je e-mails kennen. Als je waardevolle content met hen deelt, bouw je een band én vertrouwen op. Vertrouwen is de basis voor de volgende stap in je marketingfunnel; verkopen! Jij laat jouw probleem toch ook liever oplossen door iemand die je kent en vertrouwt?
Onze software helpt je om elke maand volledig automatisch een nieuwsbrief naar je mailinglijst te sturen. Hiermee bouw je een band op.
Bekijk hieronder een voorbeeld van deze scan. Het is hierbij goed te weten dat je alle vragen gewoon zelf kunt aanpassen zodat deze naadloos bij jouw werkwijze passen.
Voorbeeld vragenlijstVoorbeeld uitnodigingVoorbeeld bevestiging"Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Tussentijdse wijzigingen bij een klant kunnen enorme gevolgen hebben voor bestaande producten. Denk daarbij aan klanten die voor zichzelf beginnen, een gezinsuitbreiding, een verbouwing of plannen om te gaan verhuizen. Om op de hoogte te blijven van de veranderingen bij onze relaties hebben wij de nazorgscan ingezet. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. De scan bewijst nu als zijn toegevoegde waarde. Veel relaties geven wijzigen door. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd. Wij zijn super blij met deze nieuwe dienst."
In de onderstaande video leggen we uit hoe de Nazorgscan werkt.
Via ons dashboard maak je eenvoudig je eigen scans. Wil je direct aan de slag? Dan kun je ook een van onze kant-en-klare scans kopiëren. Hieronder vind je een overzicht met de beschikbare scans
De scans met het groene CFD-logo zijn ontwikkeld in samenwerking met brancheorganisatie C zijn standaard inbegrepen in de Contaqt Nazorgscan.
Niet goed = geld terug! Als je niet tevreden bent dan krijg je gewoon je geld van de afgelopen maand terug. No questions asked. En... we hanteren sowieso geen opzegtermijn.
Ontdek de kracht van AI en maak je eigen nieuws- of blogartikel in een handomdraai. Meer credits nodig? Check dan dit artikel.
Wij geloven niet in lang-lopende contracten. Je kunt Contaqt maandelijks opzeggen zodat je onze dienst veilig kunt uitproberen.
De eerste 1.250 contacten zijn bij je abonnement inbegrepen. Heb je meer klanten? Check dan deze prijsstaffel.