Weet jij wie er over je praat?

Het is natuurlijk erg belangrijk om te weten wat er over jouw bedrijf geschreven wordt. Hier is een handige service voor!

Weet jij wie er over je praat? Jouw klanten? jouw concurrenten? of weet je het niet?

Met de komst van het internet wordt het voor jouw klanten steeds eenvoudiger om hun mening te plaatsen op beoordelingswebsites, blogs enzovoort.

Het is natuurlijk erg belangrijk om te weten wat er over jouw bedrijf geschreven wordt. Vooral bij negatieve berichtgevingen wil je zo snel mogelijk kunnen reageren om de schade te beperken en het probleem op te lossen.

Heb je daar geen tijd voor?

Het zou een tijdrovend karwei zijn om al deze websites dagelijks bij te moeten houden. Gelukkig is er iemand die dit GRATIS voor je doet! Google!

Binnen 1 minuut geregeld.

Met Google Alert kun je eenvoudig zoekwoorden opgeven. Zodra dit woord gevonden wordt krijg je hiervan een melding in jouw e-mailbox. Helemaal automatisch! Hier hoef je dus niets voor te doen. Je kan dus nu per dag op de hoogte worden gehouden wat er over jou of over je bedrijf geschreven wordt op Internet. Je kan nu altijd inspelen op kansen, maar ook op bijv. klachten.

Wordt er op een forum iets negatiefs over je bedrijf of product geschreven dan kan je er door de melding van Google Alerts direct op reageren. Zo kan je direct de conversatie aangaan en kan je klachten oplossen voordat dit negatieve gevolgen heeft voor je bedrijf.

Aanmelden is simpel. Ga naar http://www.google.nl/alerts en vul onderstaande gegevens in en klik op aanmelden. Dat is alles.

Tip! meerdere zoekwoorden

Zodra je met je Google account bent ingelogd zie je een overzicht van alle zoekwoorden staan. Je kunt een onbeperkt aantal zoekwoorden aanmaken. Handig om de online activiteiten van je concurrent in de gaten te houden...

Ontdek de superkracht van nieuwsbrieven!

Download dit gratis Ebook en ontdek de superkracht van nieuwsbrieven

Stel je eens voor dat je een superkracht bezit waarmee je direct toegang hebt tot de aandacht en gedachten van je klanten. Een kracht waarmee je hun vertrouwen kan winnen, expertise tonen en sterke banden kan smeden. Nou, die superkracht bestaat en het heet e-mail! Lees er alles over in dit gratis ebook.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Dagelijks maken ruim 400 bedrijven gebruik van ons platform.

Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.

Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijn
    
We merken een goede response door de diverse acties die opgestart worden vanuit de module.
Gabri Hessels
Noventas Verzekeringen
    
"Eenvoudig in gebruik!"
Heleen van den Bos
Hypotheken
    
Continue stroom aan relevante onderwerpen
Michel Dijk
ThuisInGeld

Dankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.

Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."

Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."

Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.

Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.

Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.

Blog artikel
Lees verder

Maak jouw nieuwsbrief onweerstaanbaar met deze tips!

Blog artikel
Lees verder

Zijn sociale media de baas of ben jij dat?

Blog artikel
Lees verder

‘Je/jij’ of ‘u’ in de nieuwsbrief - Wat is de beste aanspreekvorm?