De Nazorgscan

Als je klant ontevreden is, dan geeft hij dit wel aan toch? Nee. Helaas!

De Nazorgscan

Als je klant ontevreden is, dan geeft hij dit wel aan toch?

Onderzoek

Nee. Helaas. Uit verschillende onderzoeken blijkt dat 60% van de ontevreden klanten niet klaagt. Van de niet-klagers vertrekt 80% naar een andere aanbieder, zonder jou op de hoogte te stellen van hun ongemak. Je kan vervolgens zelf uitrekenen wat dit jouw organisatie kost. Zorg er dus voor dat ontevreden klanten eenvoudig en snel hun klacht kunnen indienen en los dit adequaat op. Of nog beter; ga actief op zoek naar klachten.

Nazorgscan

Dat kun je eenvoudig doen met onze jaarlijkse Nazorgscan. Deze verstuur je elk jaar (of eens per 2 jaar) naar al je klanten. Een van de vragen is of je klant nog tevreden is over de dienstverlening die je aanbiedt. Door deze vraag te stellen verlaag je de drempel om de klacht te aan jou door te geven. Hiermee stel je jezelf pro-actief op en kun je in een vroeg stadium reageren op een klacht.⠀

Eigenlijk best wel simpel. Vraag er gewoon naar. En het mooie is... je kunt het allemaal automatiseren. Ben je benieuwd hoe dit werkt? Op onze website vind je een voorbeeld van zo'n nazorgscan.

 

Dagelijks maken ruim 400 advieskantoren gebruik van ons platform.

Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.

Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijn
    
Ik werk al jaren met Contaqt en ben er erg blij met de heldere nieuwsbrieven die worden gemaakt voor mijn klanten!
Johan van Houwelingen
Van Houwelingen financiële diensten
    
Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Dit bespaart mij veel tijd.
Wouter Geerlig
Geerlig Financieel Advies
    
Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Dit bespaart mij veel tijd.
Wouter Geerlig
Geerlig Financieel Advies

Dankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.

Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."

Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."

Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.

Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.

Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.

Dit wil je lezen!

Gratis boek voor Financieel Adviseurs boordevol tips:

-Leer alles over jouw online kansen
-Zo versla je Independer!
-Betere marketing met beperkt budget
-Compleet stappenplan & gratis tools
-En nog veel meer...

Download gratis
Blog artikel

6 inspirerende tips voor top content

Lees verder
Blog artikel

Een expert status - Hoe bereik je dat? 

Lees verder
Blog artikel

Focus op je e-maillijst

Lees verder