Focus op je e-maillijst

Succesvolle online marketing valt of staat met de communicatie met je klanten én potentiële klanten. Je e-maillijst is méér waard dan al je volgers op social media bij elkaar.

Focus op je e-maillijst

Succesvolle online marketing valt of staat met de communicatie met je klanten én potentiële klanten. Je e-maillijst is méér waard dan al je volgers op Facebook, Twitter, LinkedIn of Instagram bij elkaar.

Maillijst

Een maillijst is een opgebouwde lijst met e-mailadressen van (potentiële) klanten. Iedereen op jouw e-maillijst heeft bewust de keuze gemaakt om zich aan te melden voor jouw nieuwsbrief. Op deze manier kun je makkelijk een grote groep klanten aanspreken, die allemaal geïnteresseerd zijn in jouw content.

Bereik

Jij bezit jouw e-maillijst en daardoor kun jij je abonnees altijd bereiken. Op social media kan een volger zomaar besluiten zijn account te sluiten. Weg bereik! Daarnaast heb je op social media ook te maken met een algoritme waardoor je niet altijd zichtbaar bent. In de inbox van je nieuwsbriefabonnees ben je niet afhankelijk van een algoritme. Zo ben je dus altijd te vinden en bouw je een band op met je abonnees.

Regelmaat

Probeer met enige regelmaat je mailinglijst op te schonen. Zo voorkom je dat je onnodig blijft mailen naar inactieve adressen die ervoor zorgen dat jouw verzendreputatie omlaag gaat. Houd die regelmaat ook aan voor het versturen van e-mails. Zo weet de klant wat hij aan jou heeft en bouw je betrouwbaarheid op.

Meer weten? Vraag een demo aan.

Zien is geloven toch? In een demo leggen we je graag uit wat de mogelijkheden zijn én wat het verschil is tussen onze basis en Premium abonnement.

Ruim 400 advieskantoren kiezen al voor Contaqt.

De €25.000 fout die 9 van de 10 adviseurs maken

Lees verder

Van volger naar klant: zo zet je social media in voor je mailinglijst

Lees verder

Hoe je met blogs en nieuwsbrieven extra omzet uit bestaande klanten haalt

Lees verder