Drie opties om hoger in Google te komen

Hoe hoger je staat in de Google ranking, hoe meer bezoekers je trekt. Maar andersom zorgen veel bezoekers ook voor een hogere plek. Wat is nu de beste manier?

Drie opties om hoger in Google te komenHoe hoger je staat in de Google ranking, hoe meer bezoekers je trekt. Maar andersom zorgen veel bezoekers ook voor een hogere plek. Wat is nu de beste manier? 

Duurste optie: betaalde advertenties

Een hoge plek behalen in de Google ranking kan door middel van betaalde advertenties. Het nadeel hiervan, is dat je het moet opnemen tegen de grote bedrijven. Zij hebben vaak een hoger marketingbudget en je zult daar dus moeilijk tegen op kunnen boksen. Het zal voor jou als bedrijf uiteindelijk leiden tot te hoge kosten.

Lange adem optie: SEO inzetten

Een andere manier is het op de juiste manier inrichten van je teksten, ook wel SEO. Op deze manier kan Google ze goed vinden en zul je dus stijgen. Dit is wel een optie die meer op de lange termijn gericht is, je zult hier dus minder snel het gewenste resultaat zien. 

Beste optie: zorg voor meer website bezoekers

Wat ook een optie is, is het verhogen van het verkeer naar je site. Want hoe meer bezoekers je trekt, hoe hoger je in de ranking komt omdat Google je ziet als een interessante website. Andersom geldt dit ook: hoe hoger je in de ranking staat, hoe meer bezoekers je trekt. Dit lijkt een beetje op het kip-en-het-ei verhaal. 

Hoe zorg je daar nu voor? 

Je zou onze dienstverlening daar voor in kunnen zetten. Allereerst publiceren wij 2 keer per week nieuwsartikelen. Door deze op je socials te plaatsen zul je zien dat het aantal mensen wat doorklikt naar jouw site zich vergroot. Zo zorg je dus voor meer verkeer naar de site, wat kan leiden tot een hogere plaats in de Google ranking. Ook kun je deze nieuwsartikelen gebruiken voor de nieuwsbrief zelf. Als de klant dan op het nieuwsartikel klikt, kan die op de website verder gelezen worden. Dus ook dat leidt tot meer traffic en een hogere plaats. 

Ontdek de superkracht van nieuwsbrieven!

Download dit gratis Ebook en ontdek de superkracht van nieuwsbrieven

Stel je eens voor dat je een superkracht bezit waarmee je direct toegang hebt tot de aandacht en gedachten van je klanten. Een kracht waarmee je hun vertrouwen kan winnen, expertise tonen en sterke banden kan smeden. Nou, die superkracht bestaat en het heet e-mail! Lees er alles over in dit gratis ebook.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Dagelijks maken ruim 400 bedrijven gebruik van ons platform.

Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.

Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijn
    
Contaqt helpt enorm bij het leveren van wettelijke nazorg
René Wassink
Consulting
    
Als financieel adviseur ben je druk met allerlei zaken. Ik houd nu meer tijd over voor advieswerk
Koos Tichelaar
HypotheekInfoPunt Tichelaar
    
Wij zijn heel enthousiast over Contaqt!
Susan van der Graaf
De HypotheekAcademie

Dankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.

Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."

Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."

Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.

Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.

Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.

Blog artikel
Lees verder

Maak jouw nieuwsbrief onweerstaanbaar met deze tips!

Blog artikel
Lees verder

Zijn sociale media de baas of ben jij dat?

Blog artikel
Lees verder

‘Je/jij’ of ‘u’ in de nieuwsbrief - Wat is de beste aanspreekvorm?