Heb je nog geen tagline? Een gemiste kans!

Een tagline is een klein zinnetje, bijvoorbeeld onder je logo. In dit zinnetje vertel je in enkele woorden wat jouw bedrijf doet. Heb je er nog geen? Dat is een gemiste marketingkans!

Ontdek de superkracht van nieuwsbrieven!

Benieuwd waarom je beter kunt investeren in je mailinglijst dan in social media? Je leest het in dit gratis ebook!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Er is één zin op je website waarmee je de bezoeker direct kunt vertellen waarom jouw bedrijf er is, waarin je je onderscheidt en welke informatie er op jouw website te vinden is: de tagline.

Een tagline is een klein zinnetje, bijvoorbeeld onder je logo. In dit zinnetje vertel je in enkele woorden wat jouw bedrijf doet. Een bezoeker zou aan dit ene zinnetje meteen moeten kunnen zien wat hij aan jou heeft.

Waarom heb je een tagline nodig?

Een goede tagline beantwoordt twee vragen: wat doe je en waar ben je goed in? Als het even kan, geeft de tagline bovendien wat emotie mee. En dat alles in één zin van enkele woorden. Dat is wat je noemt: een uitdaging…

Tagline bedenken

Probeer je bedrijf in één zin samen te vatten. Dat klinkt makkelijker dan het is. Want hoe lang heb jij normaliter nodig om te vertellen wat je doet en te bieden hebt? Hoe veel producten en diensten heb jij in je aanbod? Dat valt niet zomaar in één zin samen te vatten. En toch zul je moeten. Je bezoeker moet direct weten wat hij of zij aan jouw bedrijf heeft.

Bij een tagline gaat het erom in zo weinig mogelijk woorden zoveel mogelijk duidelijk te maken. Over je bedrijf welteverstaan. Kort, krachtig en vooral concreet. Het hoeft geen volzin te zijn, enkele losse woorden volstaan als dat jouw bedrijf omschrijft.

Onze tagline

Je hebt onze tagline waarschijnlijk wel ontdekt: '#blijeklanten #meeromzet'. Hoewel het maar vier woorden zijn hebben we er toch een tijd over gedaan om het te bedenken.

Deze tagline laat zien wat wij kunnen bieden aan jou. Doordat je klanten regelmatig nieuwsbrieven krijgen en je pro-actief in contact met ze blijft door de jaarlijkse nazorgscan zul je merken dat je klanten 'blijer' worden. Het logische gevolg hiervan is dat je omzet toeneemt. Immers: blije klanten komen graag bij je terug.

We dagen je uit: weet je een betere tagline voor Contaqt? deel hem met ons! Misschien prijkt jouw bedachte tagline dan wel op onze website.

Plaats tagline

Meestal staat een tagline bovenaan de webpagina, onder of naast het logo. Bezoekers kijken namelijk vaak als eerste naar het logo om te zien waar ze beland zijn. Dit is daarom de ultieme plek om in één oogopslag duidelijk te maken wat er op de website te vinden is.

Dagelijks maken ruim 400 bedrijven gebruik van ons platform.

Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.

Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijn
    
Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Dit bespaart mij veel tijd.
Wouter Geerlig
Geerlig Financieel Advies
    
Ik werk al jaren met Contaqt en ben er erg blij met de heldere nieuwsbrieven die worden gemaakt voor mijn klanten!
Johan van Houwelingen
Van Houwelingen financiële diensten
    
"Een goede aanvulling binnen onze communicatiestrategie"
Milko Perdijk
Perdijk Advies

Dankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.

Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."

Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."

Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.

Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.

Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.

Lees verder

Stop met zenden, start met luisteren: Maak je nieuwsbrief interactief

Lees verder

Sociaal én persoonlijk: Hoe e-mail en social media elkaar versterken

Lees verder

Bang voor uitschrijvers? Waarom je dat juist moet toejuichen