Maximaal resultaat met minimaal budget

Wie wil dat nu niet? Met een minimaal budget een maximaal resultaat behalen. Onmogelijk? Deze tip gaat je helpen!

Deze tip is supersimpel toe te passen en kost je nauwelijks geld. Toch wordt hij eigenlijk nooit toegepast. Dus doe je voordeel ermee...

Stap 1

Wellicht heb je onze kant-en-klare marketingcampagnes al ontdekt. Als je zo'n campagne inzet dan heb je de mogelijkheid om deze campagne via Social Media te promoten.

Handig zul je denken. Op zich wel, maar het nadeel van Social Media is dat deze kanalen voor jou gaan bepalen welke mensen deze campagne te zien krijgen.

Neem Facebook bijvoorbeeld. Stel je hebt 100 volgers op je zakelijke Facebook pagina. Dan laat Facebook aan slechts 10 tot 15 van deze volgers het bericht zien. Dat betekent dat slechts een handjevol mensen dit bericht te zien krijgen.

Stap 2

Hier komt de tip.

Nadat je een marketing campagne gedeeld hebt via Facebook, ga dan naar je eigen beheerderspagina. Vervolgens zul je zien dat Facebook je de mogelijkheid biedt om met een paar muisklikken een bericht te promoten. En ja, dat kost geld (dat is hun businessmodel). De investering is echter niet zo hoog.

Probeer het maar eens met bijvoorbeeld 10 euro en kijk wat het effect is. Nog een tip: in de instellingen kun je opgeven aan wie de advertentie getoond moet worden. Hier kun je heel specifiek 'targetten'. Als je hier meer over wilt weten dan kun je hier eens kijken.

Ontdek de superkracht van nieuwsbrieven!

Download dit gratis Ebook en ontdek de superkracht van nieuwsbrieven

Stel je eens voor dat je een superkracht bezit waarmee je direct toegang hebt tot de aandacht en gedachten van je klanten. Een kracht waarmee je hun vertrouwen kan winnen, expertise tonen en sterke banden kan smeden. Nou, die superkracht bestaat en het heet e-mail! Lees er alles over in dit gratis ebook.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Dagelijks maken ruim 400 bedrijven gebruik van ons platform.

Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.

Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijn
    
"Het bespaart mij een hoop tijd"
S.M. (Suzanne) de Moor FFP
More Advice
    
Contaqt helpt mij om in contact te blijven met mijn klanten en geïnteresseerden
Marion de Rijk
AdviesRijk
    
"Het bespaart mij een hoop tijd"
S.M. (Suzanne) de Moor FFP
More Advice

Dankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.

Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."

Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."

Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.

Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.

Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.

Blog artikel
Lees verder

Maak jouw nieuwsbrief onweerstaanbaar met deze tips!

Blog artikel
Lees verder

Zijn sociale media de baas of ben jij dat?

Blog artikel
Lees verder

‘Je/jij’ of ‘u’ in de nieuwsbrief - Wat is de beste aanspreekvorm?