Een expert status - Hoe bereik je dat? 

Als je een expert status wilt bereiken dan moet je daar iets voor doen. ⁠

Een expert status - Hoe bereik je dat? 

Als je een expert status wilt bereiken dan moet je daar iets voor doen. ⁠

Eerste ontmoeting

Het gebeurt zelden dat iemand bij een eerste ontmoeting meteen iets bij je koopt. Dat is niet gek, want vertrouwen staat aan de basis van een verkoop. ⁠Mensen willen zeker weten dat jij degene bent die hen het beste kan helpen, voordat ze geld uitgeven. Weten ze dat jij een expert bent op jouw vakgebied? Dan is de kans groter dat ze met jou in zee gaan.⁠

Klanten bereiken

Wie een expertstatus heeft, kan dus makkelijker klanten bereiken. Je staat namelijk bekend als expert over een bepaald onderwerp of gebied. Mensen weten je te vinden, gaan je tippen aan anderen en dat levert klanten op. Maar om die status te bereiken moet je wel eerst vertrouwen opbouwen.

Vertrouwen opbouwen

Hoe bouw je dat vertrouwen dan op? Het antwoord is simpel: deel regelmatig gratis content. ⁠Contentmarketing is een relatief nieuwe vorm van marketing, waarmee jij laat zien dat je verstand van zaken hebt. 

Informatie delen

Met interessante artikelen en relevante informatie vergroot jij je expertstatus.⁠ Door dat vanuit jou persoonlijk te delen bouw je vertrouwen op als expert. Wees hierin consistent en laat jezelf niet de ene week 5 keer voorbij komen en de andere week niet bij (potentiële) klanten. Kies voor een aantal vaste momenten per week.

Hulp nodig?

Eerlijk is eerlijk; het kost wel tijd om consistent waardevolle informatie te delen. Kun je daar wat hulp bij gebruiken? Kijk dan eens bij onze nieuwsmodule. Daarbij schrijven wij de content voor je én we zorgen ervoor dat het bij je klant terecht komt.

Ontdek de superkracht van nieuwsbrieven!

Download dit gratis Ebook en ontdek de superkracht van nieuwsbrieven

Stel je eens voor dat je een superkracht bezit waarmee je direct toegang hebt tot de aandacht en gedachten van je klanten. Een kracht waarmee je hun vertrouwen kan winnen, expertise tonen en sterke banden kan smeden. Nou, die superkracht bestaat en het heet e-mail! Lees er alles over in dit gratis ebook.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Dagelijks maken ruim 400 bedrijven gebruik van ons platform.

Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.

Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijn
    
"Het bespaart mij een hoop tijd"
S.M. (Suzanne) de Moor FFP
More Advice
    
Niels Eriks
Bloedjes & Eriks
    
We merken een goede response door de diverse acties die opgestart worden vanuit de module.
Gabri Hessels
Noventas Verzekeringen

Dankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.

Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."

Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."

Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.

Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.

Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.

Blog artikel
Lees verder

Maak jouw nieuwsbrief onweerstaanbaar met deze tips!

Blog artikel
Lees verder

Zijn sociale media de baas of ben jij dat?

Blog artikel
Lees verder

‘Je/jij’ of ‘u’ in de nieuwsbrief - Wat is de beste aanspreekvorm?