6 redenen waarom je een nieuwsbrief moet verzenden voor je bedrijf

Het versturen van een nieuwsbrief is een uitstekende manier om je klanten op de hoogte te houden van je bedrijf en om je merk naar voren te brengen.

Ontdek de superkracht van nieuwsbrieven!

Benieuwd waarom je beter kunt investeren in je mailinglijst dan in social media? Je leest het in dit gratis ebook!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Het versturen van een nieuwsbrief is een uitstekende manier om je klanten op de hoogte te houden van je bedrijf en om je merk naar voren te brengen. Hieronder staan 6 effecten van het inzetten van nieuwsbrieven.

1. Verhoog je naamsbekendheid

Het verzenden van een nieuwsbrief is een geweldige manier om je naamsbekendheid te verhogen. Je kunt je bedrijf meer zichtbaarheid geven door je naam, logo en relevante informatie over je producten of diensten in je nieuwsbrief te vermelden.

2. Versterk je klantrelaties

Door je klanten in de gaten te houden met een nieuwsbrief, laat je zien dat je om ze geeft. Door persoonlijke inhoud in jenieuwsbrief op te nemen, laat je je klanten weten dat je je best doet om hun behoeften te begrijpen.

3. Promoot je producten of diensten

Een nieuwsbrief is een geweldige manier om je producten of diensten te promoten. Je kunt je klanten informeren over de nieuwste producten of aanbiedingen die je bedrijf heeft. Je kunt ook kortingscodes en kortingsbonnen aanbieden om je klanten aan te moedigen om meer te kopen.

4. Laat je klanten weten dat je er bent

Het verzenden van een nieuwsbrief maakt je bedrijf zichtbaar voor je klanten. Het zal je klanten herinneren aan je merken ervoor zorgen dat ze je blijven volgen.

5. Vergroot je bereik

Door je nieuwsbrief te verspreiden via meerdere kanalen, zoals sociale media, website en e-mail, kun je je bereik vergroten. Dit zal je helpen om meer klanten te bereiken en je merk beter te promoten.

6. Stimuleer klanten om actie te ondernemen

Een nieuwsbrief is een effectieve manier om je klanten aan te moedigen om actie te ondernemen. Je kunt je klanten uitnodigen om een enquête in te vullen, je een e-mail te sturen of je bedrijf te volgen op sociale media.

Als je op zoek bent naar een effectieve manier om je klanten op de hoogte te houden van je bedrijf en je merk te promoten, is het verzenden van een nieuwsbrief een geweldige keuze. Met de bovenstaande redenen zie je dat het verzenden van een nieuwsbrief een krachtige manier is om je bedrijf te laten groeien.

Heb je hier allemaal geen tijd voor? Dan hebben wij een kant-en-klare oplossing. Check onze nieuwsbriefmodule.

Dagelijks maken ruim 400 bedrijven gebruik van ons platform.

Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.

Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijn
    
Continue stroom aan relevante onderwerpen
Michel Dijk
ThuisInGeld
    
Snelle en goede service van Contaqt. Daarnaast blijkt de nazorgscan een succes te zijn.
Kees Toebak
Kees Toebak Assurantiën B.V.
    
Continue stroom aan relevante onderwerpen
Michel Dijk
ThuisInGeld

Dankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.

Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."

Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."

Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.

Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.

Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.

Lees verder

Instagram en nieuwsbrieven: het perfecte duo voor jouw marketing

Lees verder

Stop met zenden, start met luisteren: Maak je nieuwsbrief interactief

Lees verder

Vergroot je omzet met elke klik: e-mailstrategieën die écht verkopen