Hoe goed ken jij je klant eigenlijk?

Volg jij alle stappen in het leven van je klant? Vast niet. Dat is niet te doen toch? Toch wel! We hebben hiervoor een eenvoudige oplossing bedacht.

Hoe goed ken jij je klant eigenlijk?

Goed! zul je roepen. Je hebt immers een grondige inventarisatie gedaan voordat je hem een bepaald product adviseerde.

Dat klopt wel, maar...

Op zich klopt dit. Maar het leven van je klant gaat verder. Hij wisselt van baan. Gaat trouwen. Krijgt kinderen. Wil eerder met pensioen. Enzovoort.

Ja, inderdaad. Je kunt wachten tot je klant dit bij je gaat melden.

Hij weet toch dat hij altijd bij je terecht kan met deze vragen? Je klant snapt toch zelf ook wel dat de geboorte van zijn eerste kind aanleiding is om de verzekeringen even te checken?

Niet dus.

In de praktijk gebeurt dit niet omdat hij simpelweg niet realiseert dat dit belangrijk is om te delen met zijn adviseur.

FAST check

Daarom hebben wij de FAST check gelanceerd. Dit is een geautomatiseerde vragenlijst die periodiek (bijvoorbeeld elk jaar) naar je klanten verzonden wordt. Zie het als een APK voor je klanten.

Gewoon even een korte check aan de hand van vier onderdelen. De FAST check is één van de vele nazorgscans die wij voor je klaar hebben staan. Meer weten hierover? Hier vind je meer informatie.

AFM blij

Met het jaarlijks toesturen van de FAST check blijf je op de hoogte van de nazorgbehoefte van je klant. En daar wordt de AFM wel vrolijk van! 👍🏻

Klant blij

Door jaarlijks deze vragen aan je klant te stellen zorg je ervoor dat je klant zich serieus genomen voelt. Een financieel adviseur die elk jaar even aan zijn klant vraagt hoe het met hem gaat. Hoe bijzonder is dat! Klant ook weer blij dus! 👍🏻👍🏻

Ontdek de superkracht van nieuwsbrieven!

Download dit gratis Ebook en ontdek de superkracht van nieuwsbrieven

Stel je eens voor dat je een superkracht bezit waarmee je direct toegang hebt tot de aandacht en gedachten van je klanten. Een kracht waarmee je hun vertrouwen kan winnen, expertise tonen en sterke banden kan smeden. Nou, die superkracht bestaat en het heet e-mail! Lees er alles over in dit gratis ebook.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Dagelijks maken ruim 400 bedrijven gebruik van ons platform.

Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.

Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijn
    
Contaqt helpt mij om in contact te blijven met mijn klanten en geïnteresseerden
Marion de Rijk
AdviesRijk
    
Als financieel adviseur ben je druk met allerlei zaken. Ik houd nu meer tijd over voor advieswerk
Koos Tichelaar
HypotheekInfoPunt Tichelaar
    
Continue stroom aan relevante onderwerpen
Michel Dijk
ThuisInGeld

Dankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.

Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."

Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."

Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.

Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.

Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.

Blog artikel
Lees verder

Maak jouw nieuwsbrief onweerstaanbaar met deze tips!

Blog artikel
Lees verder

Zijn sociale media de baas of ben jij dat?

Blog artikel
Lees verder

‘Je/jij’ of ‘u’ in de nieuwsbrief - Wat is de beste aanspreekvorm?