Hoe goed ken jij je klant eigenlijk?

Volg jij alle stappen in het leven van je klant? Vast niet. Dat is niet te doen toch? Toch wel! We hebben hiervoor een eenvoudige oplossing bedacht.

Ontdek de superkracht van nieuwsbrieven!

Benieuwd waarom je beter kunt investeren in je mailinglijst dan in social media? Je leest het in dit gratis ebook!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Hoe goed ken jij je klant eigenlijk?

Goed! zul je roepen. Je hebt immers een grondige inventarisatie gedaan voordat je hem een bepaald product adviseerde.

Dat klopt wel, maar...

Op zich klopt dit. Maar het leven van je klant gaat verder. Hij wisselt van baan. Gaat trouwen. Krijgt kinderen. Wil eerder met pensioen. Enzovoort.

Ja, inderdaad. Je kunt wachten tot je klant dit bij je gaat melden.

Hij weet toch dat hij altijd bij je terecht kan met deze vragen? Je klant snapt toch zelf ook wel dat de geboorte van zijn eerste kind aanleiding is om de verzekeringen even te checken?

Niet dus.

In de praktijk gebeurt dit niet omdat hij simpelweg niet realiseert dat dit belangrijk is om te delen met zijn adviseur.

FAST check

Daarom hebben wij de FAST check gelanceerd. Dit is een geautomatiseerde vragenlijst die periodiek (bijvoorbeeld elk jaar) naar je klanten verzonden wordt. Zie het als een APK voor je klanten.

Gewoon even een korte check aan de hand van vier onderdelen. De FAST check is één van de vele nazorgscans die wij voor je klaar hebben staan. Meer weten hierover? Hier vind je meer informatie.

AFM blij

Met het jaarlijks toesturen van de FAST check blijf je op de hoogte van de nazorgbehoefte van je klant. En daar wordt de AFM wel vrolijk van! 👍🏻

Klant blij

Door jaarlijks deze vragen aan je klant te stellen zorg je ervoor dat je klant zich serieus genomen voelt. Een financieel adviseur die elk jaar even aan zijn klant vraagt hoe het met hem gaat. Hoe bijzonder is dat! Klant ook weer blij dus! 👍🏻👍🏻

Dagelijks maken ruim 400 bedrijven gebruik van ons platform.

Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.

Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijn
    
Werken met Contaqt levert zelfs nieuwe klanten op!
Pieter Oorlog
Foreburgh Financiële Planning
    
We merken een goede response door de diverse acties die opgestart worden vanuit de module.
Gabri Hessels
Noventas Verzekeringen
    
Wij hebben destijds voor Contaqt gekozen omdat wij onze klanten graag via nieuwsbrieven wilde bereiken en dat ook wilde monitoren.
Shirani Arnken
Berkenrode Assurantiën

Dankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.

Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."

Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."

Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.

Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.

Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.

Lees verder

Stop met zenden, start met luisteren: Maak je nieuwsbrief interactief

Lees verder

Sociaal én persoonlijk: Hoe e-mail en social media elkaar versterken

Lees verder

Bang voor uitschrijvers? Waarom je dat juist moet toejuichen