Een nieuwsbrief is een goede manier om jouw klanten te bereiken. Maar wat levert het op als bedrijf?
Is een nieuwsbrief versturen effectief?
Een nieuwsbrief is een goede manier om jouw klanten te bereiken. Maar wat levert het op als bedrijf?
Eenvoudig contact onderhouden
Veel mensen twijfelen of het wel nut heeft om een nieuwsbrief te versturen. Ze vragen zich af of hun klanten er wel op zitten te wachten. Toch kan het effectief werken. Een digitale nieuwsbrief versturen is misschien wel de meest eenvoudige manier om contact te onderhouden met je klant.
Doelgroep makkelijk bereiken
Een nieuwsbrief is voor veel bedrijven een laagdrempelige marketingtool. Door de juiste doelgroep de juiste boodschap te sturen, kun je veel mensen bereiken. Je kunt de ontvanger op de hoogte brengen en houden van jouw product of dienst. En dat voor minder geld en tijd dan andere kanalen.
Voordelen van een nieuwsbrief
Goede relatie met de klant
Een nieuwsbrief op de juiste manier inzetten kan dus zorgen voor een goede relatie met de klant. Je kunt klanten kennis laten maken met het bedrijf, op de hoogte houden van jouw expertise en ze op die manier laten weten wat ze aan jouw bedrijf hebben. Een nieuwsbrief versturen is dus zeker nuttig! Â
Wij zorgen ervoor dat al jouw klanten regelmatig van je horen zónder dat het jou extra tijd kost. Daar krijg je #blijeklanten van.
Lees hier hoe blij onze gebruikers met onze software zijnDankzij Contaqt blijven cliënten betrokken bij mijn bedrijf en tevens helpt het bij mijn zorgplicht.
Contaqt maakt het eenvoudig een nieuwbrief te versturen. Ik ervaar dat klanten het prettig vinden regelmatig wat van mij te horen. De tijdsbesparing kan ik gebruiken voor commerciële werkzaamheden."
Met Contaqt kan ik actuele berichten vol automatisch op onze website plaatsen, op onze social media kanalen verspreiden en via onze nieuwsbrief versturen. Een prima aanvulling binnen onze communicatiestrategie."
Naast de nieuwsbrief van Contaqt gebruik ik ook het programma bij het invullen van zorgplicht op mijn portefeuille. Met een simpele vragenlijst krijg ik inzicht in de wensen en wijzigingen van mijn relaties.
Wij zijn onlangs gestart met de nazorgscan. Dit met succes. Cliënten reageren erg enthousiast. Daarnaast heeft het voor extra omzet gezorgd.
Contaqt is voor mij een gebruikersvriendelijke tool die ik gebruik voor mijn nieuwsberichten. Het bespaart mij een hoop tijd.